Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 4, n. 2 (2013)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/36434
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 4, n. 2 (2013)
Autors: Revista Mediterránea de Comunicación
Paraules clau: Comunicación
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 2013
Editor: Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES)
Citació bibliogràfica: Revista Mediterránea de Comunicación. 2013, 4(2): 246 p.
URI: http://hdl.handle.net/10045/36434
ISSN: 1989-872X
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/other
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 3.0
Revisió científica: si
Versió de l'editor: http://mediterranea-comunicacion.org/
Apareix a la col·lecció: Revista Mediterránea de Comunicación - 2013, Vol. 4, N. 2

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailReMedCom_04_02.pdf2,76 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons