Busca


Filtres actuals:


Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-10 de 13.
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abierto2014_Delgado_etal_Estudios-Psicologia_final.pdf.jpg30-d’abril-2014Subclinical social anxiety and academic performance in adolescence: analysis of theoretical and practical implicationsDelgado, Beatriz; Inglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2016_Delgado_etal_SpanishJPsych_rev.pdf.jpgde gener-2016Social Anxiety and Sociometric Nomination in Spanish Students of Compulsory Secondary EducationDelgado, Beatriz; Inglés, Cándido J.; Aparisi, David; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2013_Delgado_etal_RevPsicodidact.pdf.jpg2013Social anxiety and self-concept in adolescenceDelgado, Beatriz; Inglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2018_Delgado_etal_EstPsicologia_final.pdf.jpg2018Academic goals and learning strategies in secondary education Spanish students with social anxietyDelgado, Beatriz; Aparisi, David; García-Fernández, José Manuel; Torregrosa, María S.; Estévez, Estefanía; Marzo, Juan C.; Inglés, Cándido J.
Acceso abiertoSanmartin_etal_2020_Sustainability.pdf.jpg8-d’abril-2020Factorial Invariance, Latent Mean Differences of the Panas and Affective Profiles and Its Relation to Social Anxiety in Ecuadorian SampleSanmartín, Ricardo; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Reinoso-Pacheco, Ramiro; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2019_Delgado_etal_ChildPsychHumanDevelop_final.pdf.jpgde febrer-2019Social Anxiety Scale for Adolescents and School Anxiety Inventory: Psychometric properties in French adolescentsDelgado, Beatriz; García-Fernández, José Manuel; Martínez-Monteagudo, Mari Carmen; Inglés, Cándido J.; Marzo, Juan C.; La Greca, Annette M.; Hugon, Mandarine
Acceso abiertoTorregrosa-Diez_etal_2022_Psicothema.pdf.jpg2022Measurement Invariance and Latent Mean Differences Between American, Spanish and Chinese Adolescents Using the Social Anxiety Scale for Adolescents (SAS-A)Torregrosa, María S.; Gómez Núñez, María Isabel; Sanmartín, Ricardo; García-Fernández, José Manuel; La Greca, Annette M.; Zhou, Xinyue; Redondo, Jesús; Inglés, Cándido J.
Acceso restringidoEsteve-Faubel_etal_2020_ProfessPsychResPract_final.pdf.jpg2020Validation of Spanish version of the Perfectionism Cognitions Inventory: Profiles of automatic perfectionism thoughts and their associations with social anxietyEsteve-Faubel, José-María; Aparicio-Flores, María del Pilar; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2019_Gonzalvez_etal_IntJEnvironResPublicHealth.pdf.jpg3-d’octubre-2019Identifying Risk Profiles of School Refusal Behavior: Differences in Social Anxiety and Family Functioning Among Spanish AdolescentsGonzálvez, Carolina; Díaz Herrero, Ángela; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Pérez Sánchez, Antonio Miguel; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoUrban_etal_2022_EJEP.pdf.jpg24-de novembre-2022Social anxiety profiles and academic self-attributions in secondary school students. What are we really talking about? Theoretical, methodological, and statistical precisenessUrbán, Dori J.A.; García-Fernández, José Manuel; Fernández-Sogorb, Aitana; Inglés, Cándido J.