Sistemas y Procesos en Publicidad y Relaciones Públicas. Tema 5 (parte 1) (curso 2011-2012)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/21911
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Sistemas y Procesos en Publicidad y Relaciones Públicas. Tema 5 (parte 1) (curso 2011-2012)
Autors: Quiles-Soler, Mari Carmen | Monserrat-Gauchi, Juan
Grups d'investigació o GITE: ITE-AP. Grupo de Integración Tecnológica para Procesos de Aprendizaje en Publicidad y Relaciones Públicas
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Assignatures: Sistemas y Procesos en Publicidad y Relaciones Públicas
Estudis en què s'imparteix: Licenciatura en Publicidad y Relaciones Públicas
Codi: 10030
Paraules clau: Agencia de medios | Sistemas | Procesos
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 23-d’abril-2012
Resum: Resumen del Tema 5 (parte 1), para los grupos 1,2,3 y 4.
URI: http://hdl.handle.net/10045/21911
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/lecture
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Presentaciones
GITE - ITE-AP - Presentaciones

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Tema_5._La_agencia_de_medios_1.ppt19,86 MBMicrosoft PowerpointObrir Vista prèvia
ThumbnailTema_5._La_agencia_de_medios_1.pdf1,49 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons