Pre-service teachers' use of information when diagnosing first graders’ number sense

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/126873
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Pre-service teachers' use of information when diagnosing first graders’ number sense
Autors: Wirth, Simone | Friesen, Marita | Philipp, Kathleen | Streit, Christine
Paraules clau: Mathematics education | Mathematics teaching
Data de publicació: 2022
Editor: PME | Universidad de Alicante
Citació bibliogràfica: Wirth, Simone, et al. “Pre-service teachers' use of information when diagnosing first graders’ number sense”. In: Fernández, Ceneida, et al. (Eds.). Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: Alicante, Spain, 18-23 of July of 2022. Alicante: PME, 2022. Vol. 4. ISBN 978-84-1302-178-2, p. 319
URI: http://hdl.handle.net/10045/126873
ISBN: 978-84-1302-178-2
ISSN: 0771-100X
Idioma: eng
Tipus: info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Drets: © 2022 left to authors
Revisió científica: si
Versió de l'editor: https://web.ua.es/pme45/
Apareix a la col·lecció: PME 45 - Proceedings - Vol. 4

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnailproceedings-pme45-vol4-175.pdf269,93 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.