Pre-service teachers' use of information when diagnosing first graders’ number sense
Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem
http://hdl.handle.net/10045/126873
Títol: | Pre-service teachers' use of information when diagnosing first graders’ number sense |
---|---|
Autors: | Wirth, Simone | Friesen, Marita | Philipp, Kathleen | Streit, Christine |
Paraules clau: | Mathematics education | Mathematics teaching |
Data de publicació: | 2022 |
Editor: | PME | Universidad de Alicante |
Citació bibliogràfica: | Wirth, Simone, et al. “Pre-service teachers' use of information when diagnosing first graders’ number sense”. In: Fernández, Ceneida, et al. (Eds.). Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: Alicante, Spain, 18-23 of July of 2022. Alicante: PME, 2022. Vol. 4. ISBN 978-84-1302-178-2, p. 319 |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/126873 |
ISBN: | 978-84-1302-178-2 |
ISSN: | 0771-100X |
Idioma: | eng |
Tipus: | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
Drets: | © 2022 left to authors |
Revisió científica: | si |
Versió de l'editor: | https://web.ua.es/pme45/ |
Apareix a la col·lecció: | PME 45 - Proceedings - Vol. 4 |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Tamany | Format | |
---|---|---|---|---|
proceedings-pme45-vol4-175.pdf | 269,93 kB | Adobe PDF | Obrir Vista prèvia | |
Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.