Buscar


Filtros actuales:



Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-8 de 8.
  • Anterior página
  • 1
  • Siguiente página
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoTari_etal_2020_JTourServ.pdf.jpgdic-2020A Taxonomy of Quality Standard Adoption: Its Relationship with Quality Management and Performance in Tourism Organizations In SpainTarí, Juan José; Pereira-Moliner, Jorge; Molina-Azorín, José F.; López-Gamero, María D.
Acceso abiertoMolina-Azorin_etal_2020_EconIndustrial.pdf.jpg2020Determinantes organizativos de la gestión medioambiental en el sector hoteleroMolina-Azorín, José F.; Tarí, Juan José; López-Gamero, María D.; Pereira-Moliner, Jorge; Pertusa-Ortega, Eva
Acceso abiertoTari_etal_2020_AcademiaRevLatinoamAdm_final.pdf.jpg20-oct-2020Internalization of quality in public organizationsTarí, Juan José; Molina-Azorín, José F.; Pereira-Moliner, Jorge; López-Gamero, María D.
Acceso abiertoPereira-Moliner_etal_2021_IntJHospitalityManag.pdf.jpgsep-2021How do dynamic capabilities explain hotel performance?Pereira-Moliner, Jorge; Molina-Azorín, José F.; Tarí, Juan José; López-Gamero, María D.; Pertusa-Ortega, Eva
Acceso abiertoTari_etal_2021_BusStratEnv_final.pdf.jpg3-mar-2021The association between environmental sustainable development and internalization of a quality standardTarí, Juan José; Molina-Azorín, José F.; López-Gamero, María D.; Pereira-Moliner, Jorge
Acceso restringidoTari_etal_2020_CurrIssTourism_final.pdf.jpg2020Quality standards and competitive advantage: the role of human issues in tourism organizationsTarí, Juan José; Pereira-Moliner, Jorge; Molina-Azorín, José F.; López-Gamero, María D.
Acceso restringidoPertusa-Ortega_etal_2021_IntJHospitalityManag_final.pdf.jpgene-2021Developing ambidexterity through quality management and their effects on performancePertusa-Ortega, Eva; Tarí, Juan José; Pereira-Moliner, Jorge; Molina-Azorín, José F.; López-Gamero, María D.
Acceso abiertoTari_etal_2022_TotalQualityManag_revised.pdf.jpg11-nov-2021The relationship between internalisation of a quality standard and customer results via employee and social results in the hotel industryTarí, Juan José; Pereira-Moliner, Jorge; Molina-Azorín, José F.; López-Gamero, María D.