Buscar


Filtros actuales:

Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 13.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoblogsINTED2011mar-pep.pdf.jpg7-mar-2011The use of blogs as an educational tool: the experience in the subject communication and labor marketRubio Quereda, Pep; Iglesias-García, Mar
Acceso abiertocomunicandoINTED2011mar-vicent-pep.pdf.jpg2011The Cyberjournal Comunic@ndo, a learning tool for students of Communication and Media WritingsIglesias-García, Mar; López Deltell, José Vicente; Rubio Quereda, Pep
Acceso abiertoScientificEvidenceAdvertisingClaimsMeléndez.pdf.jpg11-nov-2015Does the scientific evidence support the advertising claims made for products containing Lactobacillus casei and Bifidobacterium lactis? A systematic reviewMeléndez Illanes, Lorena; González-Díaz, Cristina; Chilet Rosell, Elisa; Álvarez-Dardet, Carlos
Acceso abierto2014_Monserrat-Gauchi_etal_Observatorio-OBS.pdf.jpg2014Structures, Systems and Organizational Communication Processes in Franchises in times of crisis: the Spanish caseMonserrat-Gauchi, Juan; Quiles-Soler, Mari Carmen; González-Díaz, Cristina
Acceso abierto2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgmay-2018How should companies that receive R&D&I funds communicate? Legal requirements in SpainVilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar
Acceso abierto2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgago-2018Communication of innovation through online mediaVilaplana-Aparicio, Maria J.; Iglesias-García, Mar; Martín-Llaguno, Marta
Acceso abierto2018_Gonzalez-Diaz_etal_JFoodSci_revised.pdf.jpgnov-2018Scientific Evidence on Functional Food and Its Commercial Communication: A Review of Legislation in Europe and the USAGonzález-Díaz, Cristina; Gil-González, Diana; Álvarez-Dardet, Carlos
Acceso abierto2019_Vilaplana-Aparicio_etal_Hipertext_esp.pdf.jpgnov-2019La comunicación de la innovación realizada por empresas españolas en 2016 y 2017 a través de las redes sociales digitalesVilaplana-Aparicio, Maria J.; Iglesias-García, Mar; Martín-Llaguno, Marta
Acceso abiertoIATED.pdf.jpgmar-2013The Use of Technological Resources in the Learning Process of Advertising and Public Relations Studies from the ITE-AP Methodological ApproachCampillo-Alhama, Concepción; Alemany, Dolores; Benlloch Osuna, María Teresa; Bernad Monferrer, Estela; Castello-Martinez, Araceli; Fernández Fernández, César; González-Díaz, Cristina; Hernández-Ruiz, Alejandra; Monserrat-Gauchi, Juan; Quiles-Soler, Mari Carmen
Acceso abierto2015_Mateo_etal_RCIS_preprint.pdf.jpg2015Social Services in Times of Economic and Social Crisis: The case of SpainMateo-Perez, Miguel-A; Martinez-Roman, Maria-Asuncion; Domenech-López, Yolanda