Buscar por Autor Mateo-Guillén, Copelia

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Mostrando resultados 1 a 17 de 17
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2017-18-129.pdf.jpg2018Combining CLIL and KLT technologies for Chemistry and English Integrated Learning at the University of AlicanteBerenguer Betrián, Raúl; Mateo-Guillén, Copelia; Ramos-Fernández, Enrique V., et al
Acceso abiertoMemorias-del-programa-redes-i3ce-2016-17_70.pdf.jpg2017Didáctica de la Lengua Inglesa en Educación Primaria. Programa de Redes de Investigación en Docencia UniversitariaMateo-Guillén, Copelia; López Medina, Julián; Navas Castillo, Carlos, et al
Acceso abiertoMateo-Guillen_Camarasa_2022_DIM.pdf.jpg2022Escape Room virtual como herramienta para la mejora de la competencia sociocultural y comunicativa en el aula de inglés: un proyecto etwinningMateo-Guillén, Copelia; Camarasa Macián, María
Acceso abierto2018-El-compromiso-academico-social-06.pdf.jpg2018Estudio de los conocimientos de inglés técnico/específico de química en los Grados de Química y Geología de la Universidad de AlicanteBerenguer Betrián, Raúl; Mateo-Guillén, Copelia; Ramos-Fernández, Enrique V., et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_47.pdf.jpg2021Fostering Compelling Reading for Functional and Critical Literacy in English Language Education / Fomento de la lectura fascinante para la alfabetización funcional y crítica en la enseñanza del inglésMiralles-Alberola, Dolores; Tabuenca Cuevas, María; Fernández Molina, Javier, et al
Acceso abiertoMartinez-Roig_etal_Gamification-in-the-improvement-of-speaking-competences.pdf.jpg2022Gamification in the improvement of speaking competences in the English as a Foreing Language classroom: a case studyMartinez-Roig, Rosabel; Mateo-Guillén, Copelia; García-Tudela, Pedro Antonio
Acceso abiertoMiras_etal_2023_JOTSE.pdf.jpg2023Implications of the digital divide: A systematic review of its impact in the educational fieldMiras, Sebastián; Ruiz Bañuls, Mónica; Gómez Trigueros, Isabel María, et al
Acceso abiertoMateo-Guillen_etal_Innovations-in-Content-and-Language-Teaching.pdf.jpg2021Innovations in Content and Language Teaching by integrating EdTech in the new Higher Education paradigmMateo-Guillén, Copelia; Martinez-Roig, Rosabel; Berenguer, Raúl
Acceso abiertoRovira-Collado_etal_2023_EducSci.pdf.jpg27-jun-2023An L-MOOC to Improve Communicative Competence: From Blended Learning to OERs in the University ClassroomRovira-Collado, José; Ruiz Bañuls, Mónica; Mateo-Guillén, Copelia
Acceso abierto2016_Mateo_Tecnologia-innovacion.pdf.jpg2016Learning Languages through Computer-assisted Language Learning (CALL) and Mobile-assisted Language Learning (MALL): The real case of COMALAT projectMateo-Guillén, Copelia
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_167.pdf.jpg2021Literacy skills: phonics in the pre-primary classroomFernández Molina, Javier; Molla Diez, María Teresa; Sánchez Quero, Manuel, et al
Acceso abiertoFernandez-Molina_etal_Neuropsicologia-como-metodologia.pdf.jpg2019Neuropsicología como metodología: propuesta de introducción de las funciones ejecutivas en la clase de inglésFernández Molina, Javier; Mateo-Guillén, Copelia; Romero Naranjo, Francisco Javier
Acceso abiertotesis_doctoral_copelia_mateo_guillen.pdf.jpg2020Online strategies to foster autonomous English language learning in virtual environments: The case of the COMALAT European ProjectMateo-Guillén, Copelia
Acceso abiertoPhonics2021chapterDykinsonFernandezMolina.pdf.jpg2021Phonics 2021: where have two decades of research led scholars and practitioners to?Fernández Molina, Javier; Mateo-Guillén, Copelia
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2019-20_88.pdf.jpg2020Pondering the Suitability of Innovative ICT-Friendly Formats of Self-Assessment and Feedback Tested on the Students of CLIL in the Degrees of Primary and Pre-Primary EducationFernández Molina, Javier; Sánchez Quero, Manuel; Mateo-Guillén, Copelia, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-ICE-2021-22_046.pdf.jpg2022El rol de la cultura en la enseñanza-aprendizaje del inglésTabuenca Cuevas, María; Sánchez-Sánchez, Gabriel; Fernández Molina, Javier, et al
Acceso abiertoivitra_22_02rov.pdf.jpg2019Social networks for reading as a new Literary Training SpaceRovira-Collado, José; Mateo-Guillén, Copelia