Items
Acceso | Vista previa | Fecha de publicación | Título | Autor/es |
| | 2018 | Combining CLIL and KLT technologies for Chemistry and English Integrated Learning at the University of Alicante | Berenguer Betrián, Raúl; Mateo-Guillén, Copelia; Ramos-Fernández, Enrique V., et al |
| | 2017 | Didáctica de la Lengua Inglesa en Educación Primaria. Programa de Redes de Investigación en Docencia Universitaria | Mateo-Guillén, Copelia; López Medina, Julián; Navas Castillo, Carlos, et al |
| | 2022 | Escape Room virtual como herramienta para la mejora de la competencia sociocultural y comunicativa en el aula de inglés: un proyecto etwinning | Mateo-Guillén, Copelia; Camarasa Macián, María |
| | 2018 | Estudio de los conocimientos de inglés técnico/específico de química en los Grados de Química y Geología de la Universidad de Alicante | Berenguer Betrián, Raúl; Mateo-Guillén, Copelia; Ramos-Fernández, Enrique V., et al |
| | 2021 | Fostering Compelling Reading for Functional and Critical Literacy in English Language Education / Fomento de la lectura fascinante para la alfabetización funcional y crítica en la enseñanza del inglés | Miralles-Alberola, Dolores; Tabuenca Cuevas, María; Fernández Molina, Javier, et al |
| | 2022 | Gamification in the improvement of speaking competences in the English as a Foreing Language classroom: a case study | Martinez-Roig, Rosabel; Mateo-Guillén, Copelia; García-Tudela, Pedro Antonio |
| | 2023 | Implications of the digital divide: A systematic review of its impact in the educational field | Miras, Sebastián; Ruiz Bañuls, Mónica; Gómez Trigueros, Isabel María, et al |
| | 2021 | Innovations in Content and Language Teaching by integrating EdTech in the new Higher Education paradigm | Mateo-Guillén, Copelia; Martinez-Roig, Rosabel; Berenguer, Raúl |
| | 27-jun-2023 | An L-MOOC to Improve Communicative Competence: From Blended Learning to OERs in the University Classroom | Rovira-Collado, José; Ruiz Bañuls, Mónica; Mateo-Guillén, Copelia |
| | 2016 | Learning Languages through Computer-assisted Language Learning (CALL) and Mobile-assisted Language Learning (MALL): The real case of COMALAT project | Mateo-Guillén, Copelia |
| | 2021 | Literacy skills: phonics in the pre-primary classroom | Fernández Molina, Javier; Molla Diez, María Teresa; Sánchez Quero, Manuel, et al |
| | 2019 | Neuropsicología como metodología: propuesta de introducción de las funciones ejecutivas en la clase de inglés | Fernández Molina, Javier; Mateo-Guillén, Copelia; Romero Naranjo, Francisco Javier |
| | 2020 | Online strategies to foster autonomous English language learning in virtual environments: The case of the COMALAT European Project | Mateo-Guillén, Copelia |
| | 2021 | Phonics 2021: where have two decades of research led scholars and practitioners to? | Fernández Molina, Javier; Mateo-Guillén, Copelia |
| | 2020 | Pondering the Suitability of Innovative ICT-Friendly Formats of Self-Assessment and Feedback Tested on the Students of CLIL in the Degrees of Primary and Pre-Primary Education | Fernández Molina, Javier; Sánchez Quero, Manuel; Mateo-Guillén, Copelia, et al |
| | 2022 | El rol de la cultura en la enseñanza-aprendizaje del inglés | Tabuenca Cuevas, María; Sánchez-Sánchez, Gabriel; Fernández Molina, Javier, et al |
| | 2019 | Social networks for reading as a new Literary Training Space | Rovira-Collado, José; Mateo-Guillén, Copelia |