Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Cercar per Autor García-Fernández, José Manuel
Saltar a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introdueix les primeres lletres:
Ordenar per:
Títol
Data de publicació
Data de enviament
En ordre:
Ascendent
Descendent
Resultats/Pàgina
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autors/Registre:
Tots
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrant resultats 230 a 245 de 245
< anterior
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
d’octubre-2020
Testing factorial invariance and latent means differences of the school refusal assessment scale-revised in Ecuadorian adolescents
Gonzálvez, Carolina
;
Inglés, Cándido J.
;
Sanmartín, Ricardo
, et al
1-de maig-2020
Testing the 2 × 2 model of perfectionism in Ecuadorian adolescent population
Vicent, María
;
Inglés, Cándido J.
;
Gonzálvez, Carolina
, et al
3-de desembre-2020
Testing the Functional Profiles of School Refusal Behavior and Clarifying Their Relationship With School Anxiety
Gonzálvez, Carolina
;
Díaz Herrero, Ángela
;
Sanmartín, Ricardo
, et al
2017
Tipos sociométricos, categorías conductuales y aptitudes intelectuales en adolescentes
Inglés, Cándido J.
;
Aparisi, David
;
García-Fernández, José Manuel
, et al
1-de maig-2019
Trait emotional intelligence profiles, burnout, anxiety, depression, and stress in secondary education teachers
Martínez-Monteagudo, Mari Carmen
;
Inglés, Cándido J.
;
Granados, Lucía
, et al
11-de juliol-2023
Typologies of Spanish Youth with School Refusal Behavior and Their Relationship with Aggression
Gonzálvez, Carolina
;
Díaz Herrero, Ángela
;
Vicent, María
, et al
2013
Uso de alcohol y tabaco y variables cognitivo-motivacionales en el ámbito escolar: efectos sobre el rendimiento académico en adolescentes españoles
Inglés, Cándido J.
;
Torregrosa, María S.
;
Rodríguez-Marín, Jesús
, et al
2016
Validación de la Escala de Autoeficacia Percibida Específica de Situaciones Académicas en Chile y su Relación con las Estrategias de Aprendizaje
García-Fernández, José Manuel
;
Inglés, Cándido J.
;
Vicent, María
, et al
2020
Validation of Spanish version of the Perfectionism Cognitions Inventory: Profiles of automatic perfectionism thoughts and their associations with social anxiety
Esteve-Faubel, José-María
;
Aparicio-Flores, María del Pilar
;
Vicent, María
, et al
5-d’abril-2022
Validation of the Children’s Separation Anxiety Scale – Parent Version (CSAS-P)
Méndez, Xavier
;
Espada Sánchez, José Pedro
;
Ortigosa Quiles, Juan Manuel
, et al
de setembre-2018
Validation of the Visual Analogue Scale for Anxiety-Revised and school refusal across anxiety profiles
Fernández-Sogorb, Aitana
;
Inglés, Cándido J.
;
Sanmartín, Ricardo
, et al
10-de gener-2022
Validation, Factorial Invariance, and Latent Mean Differences Across Sex of the Depression, Anxiety, and Stress Scales (DASS-21) in Ecuadorian University Sample
Sanmartín, Ricardo
;
Suriá Martínez, Raquel
;
López-López, María de Lourdes
, et al
2013
Valoración de los deberes y derechos docentes y de la comunidad educativa por las familias
Larrosa Martínez, Faustino
;
García-Fernández, José Manuel
2006
Variables psicoeducativas y consumo de alcohol en estudiantes de enseñanza secundaria
Torregrosa, María S.
;
Inglés, Cándido J.
;
García-Fernández, José Manuel
, et al
1-de juliol-2022
Versión portuguesa del Cuestionario de Evaluación de Dificultades Interpersonales en la Adolescencia: fiabilidad y validez
Inglés, Cándido J.
;
Urbán, Dori J.A.
;
Castanheira, João
, et al
de desembre-2018
Youth Life Orientation Test-Spanish Version: Factorial Invariance, Latent Mean Differences and Effects on School Refusal
Gonzálvez, Carolina
;
Inglés, Cándido J.
;
Sanmartín, Ricardo
, et al