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Autor/s
29-de novembre-2012
Prácticas de Introducción al Marketing (curso 2012-2013)
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
21-d’octubre-2020
Predictors of willingness to pay a price premium for hotels’ water-saving initiatives
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Rodríguez-Sánchez, Carla
, et al
2005
Productividad y eficiencia en la distribución comercial minorista española
Sellers Rubio, Ricardo
2016
Productivity growth in the winery sector: evidence from Italy and Spain
Sellers Rubio, Ricardo
;
Alampi Sottini, Veronica
;
Menghini, Silvio
16-d’agost-2022
Quality of an experience good: the interaction of price and advertising as a determining factor
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Campayo Sánchez, Fernando
2019
Relación entre los indicadores de calidad de la docencia y el desempeño del alumnado
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Rodríguez de la Torriente, Patricia
, et al
2013
Rentabilidad de las empresas vinculadas a las marcas colectivas en el sector vinícola
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
2008
Rentabilidad, poder de mercado y eficiencia en la distribución comercial minorista
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
16-de febrer-2021
Reputation and Advertising of Collective Brand Members in the Wine Industry: The Moderating Role of Market Share
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Sancho-Esper, Franco
12-d’agost-2019
Retail services efficiency: impact of country-specific factors
Cruz-Roche, Ignacio
;
Romero, Jaime
;
Sellers Rubio, Ricardo
22-de juliol-2021
Satisfaction and Expenditure in Wineries: A Prospect Theory Approach
Sellers Rubio, Ricardo
;
Nicolau, Juan Luis
2017
“Si no me obligas no lo hago”: La responsabilidad del estudiante en el proceso de aprendizaje
Sellers Rubio, Ricardo
;
Casado-Díaz, Ana B.
;
García Damas, María
, et al
de març-2019
Sostenibilidad en el sector vinícola
Sellers Rubio, Ricardo
28-de desembre-2020
Sustainability in the Beverage Industry: A Research Agenda from the Demand Side
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Sellers Rubio, Ricardo
de novembre-2006
Technical efficiency in the retail food industry: the influence of inventory investment, wage levels, and age of the firm
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
2015
Testing the decoy effect in the presence of store brands
Sellers Rubio, Ricardo
;
Nicolau, Juan Luis
de gener-2004
Third-party complaints and firm performance: an application in Spanish banking
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sellers Rubio, Ricardo
;
Mas-Ruiz, Francisco
9-de maig-2024
Three decades of research on wine marketing
Martínez-Navarro, Jesús
;
Sellers Rubio, Ricardo
3-de novembre-2020
Tourists’ water conservation behavior in hotels: the role of gender
Casado-Díaz, Ana B.
;
Sancho-Esper, Franco
;
Rodríguez-Sánchez, Carla
, et al
de desembre-2020
Understanding in-room water conservation behavior: The role of personal normative motives and hedonic motives in a mass tourism destination
Rodríguez-Sánchez, Carla
;
Sancho-Esper, Franco
;
Casado-Díaz, Ana B.
, et al