Ir al contenido principal
Buscar
Menú de navegación
Idiomas
Valencià
Español
English
Inicio
Contacto
Ayuda
Registrarse para:
Mi RUA
Recibir actualizaciones por correo
Editar perfil
Buscar
Avanzada
Docencia
Institucional
Investigación
Revistas y Congresos
RUA
Buscar
Buscar:
Todo RUA
Investigación
Diversidad, Educación y Género (DEG)
INV - DEG - Artículos de Revistas
INV - DEG - Capítulos de Libros
INV - DEG - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - DEG - Datos de Investigación
INV - DEG - Informes / Memorias de Investigación
INV - DEG - Libros
por
Filtros actuales:
Título
Autor
Palabras clave
Fecha de publicación
Tipo de documento
Idioma
Centro, unidad o servicio
Equivale
Contiene
ID
No equivale
No contiene
No ID
Título
Autor
Palabras clave
Fecha de publicación
Tipo de documento
Idioma
Centro, unidad o servicio
Equivale
Contiene
ID
No equivale
No contiene
No ID
Comenzar una nueva búsqueda
Añadir filtros:
Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.
Título
Autor
Palabras clave
Fecha de publicación
Tipo de documento
Idioma
Centro, unidad o servicio
Equivale
Contiene
ID
No equivale
No contiene
No ID
Resultados 1-10 de 10.
Anterior
página
1
Siguiente
página
Hits de ítem:
Items
Acceso
Vista previa
Fecha de publicación
Título
Autor/es
2009
Teacher education students’ beliefs of inclusion and perceived competence to teach students with disabilities in Spain
Cardona Moltó, María Cristina
2009
Current trends in special education in Spain: do they reflect legislative mandates of inclusion?
Cardona Moltó, María Cristina
29-mar-2017
Student computer attitudes, experience and perceptions about the use of two software applications in Building Engineering
Chiner, Esther
;
García Vera, Victoria Eugenia
11-feb-2015
Understanding elementary and secondary students' representation of cultural differences as reflected in the process of intercultural communication in school contexts
Sanhueza Henríquez, Susan Valeria
;
Cardona Moltó, María Cristina
;
Friz Carrillo, Miguel
2013
Inclusive education in Spain: how do skills, resources, and supports affect regular education teachers’ perceptions of inclusion?
Chiner, Esther
;
Cardona Moltó, María Cristina
2016
The effects of an individualised ICT-based music education programme on primary school students’ musical competence and grades
Hernández Bravo, Juan Rafael
;
Cardona Moltó, María Cristina
;
Hernández Bravo, José Antonio
2017
Developing elementary school students’ intercultural competence through teacher-led tutoring action plans on intercultural education
Hernández Bravo, José Antonio
;
Cardona Moltó, María Cristina
;
Hernández Bravo, Juan Rafael
2018
Exploring Attitudes and Competence to Teach Diverse Students: A Cross-cultural Study of Teacher Perceptions in Spain and the United States
Cardona Moltó, María Cristina
;
Rao, Shaila
;
Chiner, Esther
;
Soffer, Randy
15-ene-2021
Measurement Invariance of the Sensitive Assessment for Gender Equality (SAGE) Index Across Degree: Findings from two Teacher Education Programmes in Spain
Miralles-Cardona, Cristina
;
Chiner, Esther
;
Cardona Moltó, María Cristina
17-jul-2023
Exploring Pre-Service STEM Teachers’ Capacity to Teach Using a Gender-Responsive Approach
Miralles-Cardona, Cristina
;
Kitta, Ioanna
;
Cardona Moltó, María Cristina
Descubre
Autor
1
Friz Carrillo, Miguel
1
García Vera, Victoria Eugenia
1
Kitta, Ioanna
1
Rao, Shaila
1
Sanhueza Henríquez, Susan Valeria
.
< anterior
- Autor
Autor -
siguiente >
Palabras Clave
2
Gender equality
2
Inclusion
2
Inclusive education
1
Architecture and Building
1
Competence to Teach Diverse Students
.
Palabras Clave -
siguiente >
Fecha de publicación
2
2020 - 2023
6
2010 - 2019
2
2009 - 2009
Tipo de documento
10
Artículo en revista científica
Centro, unidad o servicio
10
Universidad de Alicante. Departam...
2
Universidad de Alicante. Institut...