Retail Marketing: Part 3. General Interior. Store

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/15529
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Retail Marketing: Part 3. General Interior. Store
Authors: De-Juan-Vigaray, María D.
Research Group/s: Tecnologías y Diseño de Contenidos Digitales para la Enseñanza + Aprendizaje en B-Learning | Grupo de Mejora Docente en Economía de la Empresa
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Subject: Retail Marketing
Studies: International Business Program
Code: 200737
Keywords: Retailing | Merchandising | Flooring | Colors | Lighting | Dressing facilities | Personnel | Sounds | Vertical transportation | Fixtures | Equipment | Wall textures | Width of aisles | Temperature | Cleanliness | Scents | Technology | Cash register-placement | Prices dead areas | Dead areas
Knowledge Area: Marketing
Date Created: 2010
Issue Date: 29-Nov-2010
Abstract: Se presentan los aspectos relacionados con la gestión del interior de un establecimiento minorista a nivel general. Con detalle se revisan conceptos tales como: Flooring Wall textures Colors Lighting Width of aisles Temperature Dressing facilities Personnel Sounds Cleanliness Scents Technology Sounds Vertical transportation Fixtures, equipment Cash register-Placement Prices Dead Areas furnishings.
Description: Se complementa con ejemplos, casos prácticos y lecturas
URI: http://hdl.handle.net/10045/15529
Language: eng
Tipe: info:eu-repo/semantics/lecture
Appears in Collections:Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Manuales / Temas
GITE - TYCEA-BLE - Manuales / Temas
GITE - MEDOEE - Manuales / Temas
GITE - I+Do+i+Tec - Manuales / Temas

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thumbnail03 retail_mk_dejuan.pdf1,12 MBAdobe PDFOpen Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons