Pre-service teachers’ planning of classroom activities based on their reflection on students’ learning needs – A vignette-based study
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10045/126785
Título: | Pre-service teachers’ planning of classroom activities based on their reflection on students’ learning needs – A vignette-based study |
---|---|
Autor/es: | Ivars, Pere | Kuntze, Sebastian | Krummenauer, Jens |
Grupo/s de investigación o GITE: | Investigación y Formación Didáctica |
Centro, Departamento o Servicio: | Universidad de Alicante. Departamento de Innovación y Formación Didáctica |
Palabras clave: | Mathematics education | Mathematics teaching |
Fecha de publicación: | 2022 |
Editor: | PME | Universidad de Alicante |
Cita bibliográfica: | Ivars, Pedro; Kuntze, Sebastian; Krummenauer, Jens. “Pre-service teachers’ planning of classroom activities based on their reflection on students’ learning needs – A vignette-based study”. In: Fernández, Ceneida, et al. (Eds.). Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: Alicante, Spain, 18-23 of July of 2022. Alicante: PME, 2022. Vol. 4. ISBN 978-84-1302-178-2, p. 239 |
Patrocinador/es: | The project coReflect@maths (2019-1-DE01-KA203-004947) is co-funded by the EU Erasmus+ Programme. |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/126785 |
ISBN: | 978-84-1302-178-2 |
ISSN: | 0771-100X |
Idioma: | eng |
Tipo: | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
Derechos: | © 2022 left to authors |
Revisión científica: | si |
Versión del editor: | https://web.ua.es/pme45/ |
Aparece en las colecciones: | INV - IFD-DM - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc. PME 45 - Proceedings - Vol. 4 |
Archivos en este ítem:
Archivo | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
proceedings-pme45-vol4-095.pdf | 273,59 kB | Adobe PDF | Abrir Vista previa | |
Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.