De la docència presencial a la docència en línia: disseny i implementació de practiques relacionades amb les tac en l’àmbit de les habilitats comunicatives
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10045/121035
Título: | De la docència presencial a la docència en línia: disseny i implementació de practiques relacionades amb les tac en l’àmbit de les habilitats comunicatives |
---|---|
Autor/es: | Marcillas Piquer, Isabel | Baldaquí-Escandell, Josep-Maria | Brotons Rico, Vicent | Herrero-Herrero, María-Ángeles | Miralles Martínez, Francesc Xavier | Ramos Marcillas, Laura |
Grupo/s de investigación o GITE: | Memòria, Identitat i Ficcions (MIF) | Explanat: Recerques de Llengua i Literatura Catalanes (EXPLANAT) |
Centro, Departamento o Servicio: | Universidad de Alicante. Departamento de Filología Catalana |
Palabras clave: | Habilitats comunicatives | Lectoescriptura | L2 | TAC |
Área/s de conocimiento: | Filología Catalana |
Fecha de publicación: | 2021 |
Editor: | Universitat d’Alacant |
Cita bibliográfica: | Marcillas Piquer, I., et al. "De la docència presencial a la docència en línia: disseny i implementació de practiques relacionades amb les tac en l’àmbit de les habilitats comunicatives". En: Satorre Cuerda, Rosana (coord.). Memorias del Programa de Redes-I3CE de calidad, innovación e investigación en docencia universitaria. Convocatoria 2020-21 = Memòries del Programa de Xarxes-I3CE de qualitat, innovació i investigació en docència universitària. Convocatòria 2020-21. Alacant: Universitat d’Alacant, 2021. ISBN 978-84-09-34941-8, pp. 2735-2744 |
Resumen: | L’assignatura Habilitats Comunicatives i Lectoescriptura en Català pretén desenvolupar en l’alumnat els coneixements i les habilitats per a saber ensenyar i fer aprendre tant la parla com l’escriptura i la resta d’elements que s’hi interrelacionen com ara el llenguatge no verbal, la literatura de tradició oral i els recursos d’animació lectora durant l’etapa de l’Educació Infantil, en contextos d’educació plurilingüe, amb particular incidència en l’ensenyament/aprenentatge del valencià com a L2. El nou context sociosanitari a què ens hem vist abocats a causa de la pandèmia ha fet que bona part del professorat es replantege els sistemes tradicionals d’ensenyament. És en aquest sentit que la xarxa que proposem ha investigat al voltant de la implementació de noves pràctiques educatives que incideixen en les Tecnologies de l’Aprenentatge i del Coneixement com a eines que, mitjançant un entorn virtual, permeten desenvolupar les competències que corresponen a l’assignatura Habilitats Comunicatives i Lectoescriptura en Català, del segon curs del Grau de Mestre per a l’Educació Infantil de la Universitat d’Alacant. |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/121035 |
ISBN: | 978-84-09-34941-8 |
Idioma: | cat |
Tipo: | info:eu-repo/semantics/bookPart |
Derechos: | © 2021 by Universitat d'Alacant / Universidad de Alicante. Licensed under CC BY-NC-ND 4.0 |
Versión del editor: | http://hdl.handle.net/10045/119970 |
Aparece en las colecciones: | INV - EXPLANAT - Capítols de Llibres Docencia - Redes ICE - Capítulos de Libros INV - MIF - Capítols de Llibres |
Archivos en este ítem:
Archivo | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Memories-Xarxes-I3CE-2020-21_161.pdf | 950,43 kB | Adobe PDF | Abrir Vista previa | |
Este ítem está licenciado bajo Licencia Creative Commons