Items
Access | Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 |  | 23-Oct-2023 | CLEAR.TEXT Enhancing the Modernization Public Sector Organizations by Deploying Natural Language Processing to Make Their Digital Content CLEARER to Those with Cognitive Disabilities | Moreda, Paloma; Botella, Beatriz; Espinosa-Zaragoza, Isabel, et al |
 |  | Jul-2021 | Colour and gender: language nuances | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
 |  | Mar-2024 | Enhancing Clarity: An Evaluation of the Simple.Text Tool for Numerical Expression Simplification | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Moreda, Paloma; Palomar, Manuel |
 |  | 2022 | Evaluación formativa y estrategias de enseñanza en las asignaturas de ‘Ingles para las Relaciones Internacionales (I y II)’ | Balteiro, Isabel; Espinosa-Zaragoza, Isabel; Pacheco Baldó, Rosa María, et al |
 |  | 2021 | Game on! Gamification by means of WebQuest and TikTok in higher education | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
 |  | Dec-2024 | GPLSI: Corpus ClearSim | Botella-Gil, Beatriz; Espinosa-Zaragoza, Isabel; Moreda, Paloma, et al |
 |  | Dec-2024 | GPLSI: Simple.Text | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Piqueres-Garrido, Fernando; Botella-Gil, Beatriz, et al |
 |  | 2019 | Instagram como nuevo escenario de aprendizaje del léxico no estándar del inglés | Balteiro, Isabel; Espinosa-Zaragoza, Isabel; Campos-Pardillos, Miguel Ángel, et al |
 |  | 2022 | Nearpod as a tool in the implementation of the formative assessment in “English for International Relations I and II” | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Balteiro, Isabel |
 |  | 17-Mar-2023 | “Perpetual plum”: Colour naming strategies in Maybelline’s lip products | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
 |  | 2022 | Quizlet como recurso interactivo en la enseñanza-aprendizaje de idiomas | Mykytka, Iryna; Espinosa-Zaragoza, Isabel; Balteiro, Isabel, et al |
 |  | Sep-2023 | A Review of Research-Based Automatic Text Simplification Tools | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Abreu Salas, José Ignacio; Lloret, Elena, et al |
 |  | 2022 | A study of colour names in the cosmetic industry | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
 | | 21-Oct-2021 | Turismo y shopping en el Mediterráneo: ¿sólo euros? Oh wait! | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
 |  | 2021 | WebQuest como herramienta para el fomento de metodologías activas en la asignatura de Lexicología Inglesa | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Balteiro, Isabel; Sinyashina, Ekaterina, et al |