Buscar por Autor Espinosa-Zaragoza, Isabel
Mostrando resultados 1 a 12 de 12
Items
Acceso | Vista previa | Fecha de publicación | Título | Autor/es |
| | 23-oct-2023 | CLEAR.TEXT Enhancing the Modernization Public Sector Organizations by Deploying Natural Language Processing to Make Their Digital Content CLEARER to Those with Cognitive Disabilities | Moreda, Paloma; Botella, Beatriz; Espinosa-Zaragoza, Isabel, et al |
| | jul-2021 | Colour and gender: language nuances | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
| | mar-2024 | Enhancing Clarity: An Evaluation of the Simple.Text Tool for Numerical Expression Simplification | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Moreda, Paloma; Palomar, Manuel |
| | 2022 | Evaluación formativa y estrategias de enseñanza en las asignaturas de ‘Ingles para las Relaciones Internacionales (I y II)’ | Balteiro, Isabel; Espinosa-Zaragoza, Isabel; Pacheco Baldó, Rosa María, et al |
| | 2021 | Game on! Gamification by means of WebQuest and TikTok in higher education | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
| | 2019 | Instagram como nuevo escenario de aprendizaje del léxico no estándar del inglés | Balteiro, Isabel; Espinosa-Zaragoza, Isabel; Campos-Pardillos, Miguel Ángel, et al |
| | 2022 | Nearpod as a tool in the implementation of the formative assessment in “English for International Relations I and II” | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Balteiro, Isabel |
| | 17-mar-2023 | “Perpetual plum”: Colour naming strategies in Maybelline’s lip products | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
| | 2022 | Quizlet como recurso interactivo en la enseñanza-aprendizaje de idiomas | Mykytka, Iryna; Espinosa-Zaragoza, Isabel; Balteiro, Isabel, et al |
| | sep-2023 | A Review of Research-Based Automatic Text Simplification Tools | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Abreu Salas, José Ignacio; Lloret, Elena, et al |
| | 21-oct-2021 | Turismo y shopping en el Mediterráneo: ¿sólo euros? Oh wait! | Espinosa-Zaragoza, Isabel |
| | 2021 | WebQuest como herramienta para el fomento de metodologías activas en la asignatura de Lexicología Inglesa | Espinosa-Zaragoza, Isabel; Balteiro, Isabel; Sinyashina, Ekaterina, et al |