Busca


Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 55501-55510 de 86666.
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abiertoJENUI_1998_044.pdf.jpg1998Razonamiento Automático en Sistemas de Representación del Conocimiento (y su relación con la enseñanza de la Inteligencia Artificial)Martín, Francisco J.; Alonso, José A.; Hidalgo, María José; Ruiz Reina, José Luis
Acceso abiertoTorres-Diaz_Por-una-Constitucion-con-perspectiva-de-genero.pdf.jpg14-de desembre-2017Por una Constitución con perspectiva de géneroTorres Díaz, María Concepción
Acceso abierto9-de novembre-2022Metodología Formal Causal. AnimaciónGarcía-Chamizo, Juan Manuel
Acceso abierto28-d’octubre-2022Busca bàsica en International Medieval BibliographyBiblioteca Universitaria
Acceso abiertoJuan-Polo_etal_2022_Polymers.pdf.jpg29-d’agost-2022Oxygen Scavenger and Antioxidant LDPE/EVOH/PET-Based Films Containing β-Carotene Intended for Fried Peanuts (Arachis hypogaea L.) Packaging: Pilot Scale Processing and Validation StudiesJuan-Polo, Adriana; Maestre, Salvador E.; Monedero Prieto, María; Sánchez Reig, Carmen; Tone, Ana María; Herranz Solana, Nuria; Beltrán Sanahuja, Ana
Acceso abiertoproceedings-pme-45-vol3-48.pdf.jpg2022Strategies proposed by preservice teachers to foster their students’ creativitySánchez, Alicia; Font, Vicenç; Pino-Fan, Luis
Acceso abiertoproceedings-pme-45-vol3-50.pdf.jpg2022Exploring deficit-based and strengths-based framings in noticing student mathematical thinkingScheiner, Thorsten
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-087.pdf.jpg2022The stories they tell: exploring students’ understandings of data visualizationsHodge, Lynn Liao; Bertling, Joy; Swartzentruber, Rita; Galbraith, Amanda; King, Shande
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-237.pdf.jpg2022Adults’ eye movements when comparing discretized or continuous fraction visualizationsObersteiner, Andreas; Schwarzmeier, Sabrina; Wagner Alibali, Martha; Marupudi, Vijay
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-086.pdf.jpg2022Proportional reasoning of lower grade students through learning trajectory and lesson studyHino, Keiko; Kato, Hisae; Ichikawa, Hiraku