L’escola de l’espectador. La importància de la creació de públics culturals
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10045/91172
Title: | L’escola de l’espectador. La importància de la creació de públics culturals |
---|---|
Authors: | Martínez Lloret, Isabel |
Keywords: | Escola de l’espectador | Pràctiques culturals | Creació de nous públics | Educació artística | Infancia | The Audience School | Creation of New Audiences | Artistic Education | Cultural Practice | Childhood |
Knowledge Area: | Filología Catalana |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Universitat d'Alacant. Departament de Filologia Catalana |
Citation: | Ítaca. Revista de Filologia. 2017-2018, 8-9: 299-305. doi:10.14198/ITACA2017-2018.8-9.15 |
Abstract: | Aquest treball tracta de posar en valor la importància de la creació de nous públics en les diferents vessants del món de la cultura: d’arrelar la continuïtat de les arts a través de l’ensenyament i la comprensió del fet artístic. En altres paraules, en la importància d’aconseguir que les distintes practiques culturals tinguen més seguidors. | The work that concerns us tries to value the importance to reach new audiences through teaching and undestanding the artistic fact, and to root the continuity of the arts through teaching and making the artistic fact easy to understand. In other words our aim is to show how important is to make the different cultural practices gain more followers. |
URI: | https://doi.org/10.14198/ITACA2017-2018.8-9.15 | http://hdl.handle.net/10045/91172 |
ISSN: | 2172-5500 |
DOI: | 10.14198/ITACA2017-2018.8-9.15 |
Language: | cat |
Type: | info:eu-repo/semantics/article |
Rights: | Llicència Creative Commons Reconeixement 4.0 |
Peer Review: | si |
Publisher version: | https://itaca.ua.es/ |
Appears in Collections: | Ítaca. Revista de Filologia - 2017-2018, Núm. 8-9 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ITACA_08-09_15.pdf | 543,18 kB | Adobe PDF | Open Preview | |
Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.