Som paraules. Aproximació al que som i projectem quan parlem. Reflexió i aplicació pràctica per a Educació Infantil

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/91161
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: Som paraules. Aproximació al que som i projectem quan parlem. Reflexió i aplicació pràctica per a Educació Infantil
Autor/es: Sellés i Ahuir, Bea
Palabras clave: Llenguatge | Pensament | Emoció | Autoconeixement | Paraula | Joc | Educació Infantil | Language | Thought | Emotion | Self-knowledge | Word | Game | Infant Education
Área/s de conocimiento: Filología Catalana
Fecha de publicación: 2018
Editor: Universitat d'Alacant. Departament de Filologia Catalana
Cita bibliográfica: Ítaca. Revista de Filologia. 2017-2018, 8-9: 201-214. doi:10.14198/ITACA2017-2018.8-9.10
Resumen: El llenguatge és una eina essencial perquè l’individu puga desenvolupar-se socialment i culturalment i, alhora, li servirà per bastir la construcció de la seua personalitat. La capacitat lingüística de l’ésser humà està estretament relacionada amb el seus pensaments. Per això, segons el vocabulari assolit ―conformat d’intencions i significats diferents―, les emocions que provoquen conductes en la relació amb els altres seran ben diferents. Durant els primers anys, les persones establim les basses d’allò que serà la nostra personalitat i el llenguatge tindrà un paper decisiu en aquesta construcció. Aprendre a gestionar els nostres pensaments fets de paraules i ser conscients de quines intencions hi ha al darrere, serà una tasca a treballar des de la primera etapa educativa a l’escola, amb la finalitat d’anar desenvolupant competències que ens ajuden a tindre una vida social plena i completa. | The individual has Language as an essential tool to develop socially and culturally and, at the same time, it’s the basis that will help you in the construction of your personality. The linguistic capacity of the individual is closely related to his thoughts and according to the words that make these intentions and meanings, they will produce some emotions that cause behavior in the relationship with others. It is during the first years of development, where people set the foundations of what will be our personality and language will play an important role in this construction. Learning to manage our thoughts made of words and being aware of what intentions are behind those words will be the main task to work on from the first educational stage in school. All of this with the purpose of developing skills that help us have good relationships with others and with oneself.
URI: https://doi.org/10.14198/ITACA2017-2018.8-9.10 | http://hdl.handle.net/10045/91161
ISSN: 2172-5500
DOI: 10.14198/ITACA2017-2018.8-9.10
Idioma: cat
Tipo: info:eu-repo/semantics/article
Derechos: Llicència Creative Commons Reconeixement 4.0
Revisión científica: si
Versión del editor: https://itaca.ua.es/
Aparece en las colecciones:Ítaca. Revista de Filologia - 2017-2018, Núm. 8-9

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
ThumbnailITACA_08-09_10.pdf2,11 MBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.