Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Investigació
Educación Inclusiva y Tecnología (IncluTIC)
INV - IncluTIC - Capítulos de Libros
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 1-9 de 9.
Anterior
pàgina
1
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2018
Percepciones del alumnado universitario sobre la presencia de competencias de excelencia docente en su profesorado de la Facultad de Educación
Gómez-Puerta, Marcos
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Arráez Vera, Graciela
;
Lledó Carreres, Asunción
2018
Estudio de las investigaciones hispanoamericanas sobre el alumnado universitario con discapacidad
Lorenzo, Gonzalo
;
Gómez-Puerta, Marcos
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Arráez Vera, Graciela
2018
Competencias docentes para la excelencia en la docencia en el Marco Europeo de Educación Superior (EEES)
Gómez-Puerta, Marcos
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Arráez Vera, Graciela
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Rodríguez Rodríguez, Rosabel
;
Casero Martínez, Antonio
;
Chiner, Esther
;
Sauleda Martínez, Luisa Aitana
2018
Percepciones del alumnado ante la realización de prácticas en equipo en el Grado de Maestro
Arráez Vera, Graciela
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Gómez-Puerta, Marcos
2018
Diferencias en la percepción del alumnado según el contexto sobre las competencias para la excelencia docente en el ámbito universitario
Gómez-Puerta, Marcos
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Arráez Vera, Graciela
2018
La realización de prácticas en equipo en el Grado de Maestro: percepción del alumnado y propuestas de mejora
Arráez Vera, Graciela
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Fernández-Herrero, Jorge
;
Leal Sempere, María
;
Pérez-Vázquez, Elena
;
Scagliarini Galiano, Christina
;
Alvarez-Herrero, Juan-Francisco
;
Gómez-Puerta, Marcos
2018
Enseñar en la universidad: excelencia docente según la percepción del alumnado
Gómez-Puerta, Marcos
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Arráez Vera, Graciela
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
2018
El TFG en el grado de maestro: competencias, percepciones y líneas de trabajo con tic en alumnado con discapacidad
Lorenzo, Gonzalo
;
Alvarez-Herrero, Juan-Francisco
;
Arráez Vera, Graciela
;
Fernández-Herrero, Jorge
;
García Valero, María Cruz
;
Pérez-Vázquez, Elena
;
Roig-Vila, Rosabel
;
Sauleda Martínez, Luisa Aitana
;
Scagliarini Galiano, Christina
2018
Los Nano Online Open Courses (NOOC) como estrategia docente para el desarrollo de capacidades específicas del alumnado en el ámbito universitario
Gómez-Puerta, Marcos
;
Arráez Vera, Graciela
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
Descobreix
Autor
8
Gómez-Puerta, Marcos
8
Lorenzo, Gonzalo
6
Lorenzo-Lledó, Alejandro
3
Lledó Carreres, Asunción
2
Alvarez-Herrero, Juan-Francisco
.
Autor -
següent >
Paraules clau
6
Percepciones
3
Alumnado
3
Docencia
3
Educación superior
2
Competencia
.
Paraules clau -
següent >
Llengua
9
Espanyol
Centre, unitat o servei
9
Universidad de Alicante. Departam...
9
Universidad de Alicante. Departam...
1
Universidad de Alicante. Departam...