La quantitat i la intensitat com a variables en la transformació d’un programa educatiu monolingüe en un de plurilingüe
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10045/64752
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Idioma |
---|---|---|
dc.contributor | Explanat: Recerques de Llengua i Literatura Catalanes (EXPLANAT) | es_ES |
dc.contributor.author | Baldaquí-Escandell, Josep-Maria | - |
dc.contributor.author | Sogorb Devesa, Luisa María | - |
dc.contributor.other | Universidad de Alicante. Departamento de Filología Catalana | es_ES |
dc.contributor.other | Universidad de Alicante. Departamento de Psicología Evolutiva y Didáctica | es_ES |
dc.date.accessioned | 2017-03-23T08:49:19Z | - |
dc.date.available | 2017-03-23T08:49:19Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Díez Mediavilla, Antonio; Brotons Rico, Vicent; Escandell Maestre, Dari; Rovira Collado, José (ed.). Aprendizajes plurilingües y literarios. Nuevos enfoques didácticos = Aprenentatges plurilingües i literaris. Nous enfocaments didàctics. Alacant: Publicacions de la Universitat d’Alacant, 2016. ISBN 978-84-16724-30-7, pp. 77-84 | es_ES |
dc.identifier.isbn | 978-84-16724-30-7 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10045/64752 | - |
dc.description.abstract | Aquest treball explica una experiència educativa que consisteix en l’evolució des d’un programa educatiu monolingüe en la llengua dominant (castellà) a un programa amb un grau major de presència de la llengua minoritzada (català) en un context sociocultural molt desfavorable. L’experiència ens permet reflexionar sobre la importància de la distribució del temps –quantitat d’hores i, sobretot, intensitat del procés– en l’aprenentatge d’una L2. | es_ES |
dc.language | cat | es_ES |
dc.publisher | Universitat d’Alacant | es_ES |
dc.rights | © Antonio Díez Mediavilla, Vicent Brotons Rico, Dari Escandell Maestre, José Rovira Collado (Eds.); de la presente edición: Universitat d’Alacant | es_ES |
dc.subject | Aprenentatge L2 | es_ES |
dc.subject | Plurilingüisme | es_ES |
dc.subject | Multilingüisme | es_ES |
dc.subject | Intensitat | es_ES |
dc.subject | Comunitat Valenciana | es_ES |
dc.subject.other | Filología Catalana | es_ES |
dc.subject.other | Didáctica y Organización Escolar | es_ES |
dc.title | La quantitat i la intensitat com a variables en la transformació d’un programa educatiu monolingüe en un de plurilingüe | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es_ES |
dc.peerreviewed | si | es_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
Aparece en las colecciones: | XVI Congreso Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura - Libro de Actas INV - EXPLANAT - Comunicacions en Congressos, Conferències, etc. |
Archivos en este ítem:
Archivo | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Aprendizajes-plurilingues-y-literarios_06.pdf | 2,31 MB | Adobe PDF | Abrir Vista previa | |
Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.