La quantitat i la intensitat com a variables en la transformació d’un programa educatiu monolingüe en un de plurilingüe

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/64752
Registro completo de metadatos
Registro completo de metadatos
Campo DCValorIdioma
dc.contributorExplanat: Recerques de Llengua i Literatura Catalanes (EXPLANAT)es_ES
dc.contributor.authorBaldaquí-Escandell, Josep-Maria-
dc.contributor.authorSogorb Devesa, Luisa María-
dc.contributor.otherUniversidad de Alicante. Departamento de Filología Catalanaes_ES
dc.contributor.otherUniversidad de Alicante. Departamento de Psicología Evolutiva y Didácticaes_ES
dc.date.accessioned2017-03-23T08:49:19Z-
dc.date.available2017-03-23T08:49:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationDíez Mediavilla, Antonio; Brotons Rico, Vicent; Escandell Maestre, Dari; Rovira Collado, José (ed.). Aprendizajes plurilingües y literarios. Nuevos enfoques didácticos = Aprenentatges plurilingües i literaris. Nous enfocaments didàctics. Alacant: Publicacions de la Universitat d’Alacant, 2016. ISBN 978-84-16724-30-7, pp. 77-84es_ES
dc.identifier.isbn978-84-16724-30-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/64752-
dc.description.abstractAquest treball explica una experiència educativa que consisteix en l’evolució des d’un programa educatiu monolingüe en la llengua dominant (castellà) a un programa amb un grau major de presència de la llengua minoritzada (català) en un context sociocultural molt desfavorable. L’experiència ens permet reflexionar sobre la importància de la distribució del temps –quantitat d’hores i, sobretot, intensitat del procés– en l’aprenentatge d’una L2.es_ES
dc.languagecates_ES
dc.publisherUniversitat d’Alacantes_ES
dc.rights© Antonio Díez Mediavilla, Vicent Brotons Rico, Dari Escandell Maestre, José Rovira Collado (Eds.); de la presente edición: Universitat d’Alacantes_ES
dc.subjectAprenentatge L2es_ES
dc.subjectPlurilingüismees_ES
dc.subjectMultilingüismees_ES
dc.subjectIntensitates_ES
dc.subjectComunitat Valencianaes_ES
dc.subject.otherFilología Catalanaes_ES
dc.subject.otherDidáctica y Organización Escolares_ES
dc.titleLa quantitat i la intensitat com a variables en la transformació d’un programa educatiu monolingüe en un de plurilingüees_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.peerreviewedsies_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
Aparece en las colecciones:XVI Congreso Sociedad Española de Didáctica de la Lengua y la Literatura - Libro de Actas
INV - EXPLANAT - Comunicacions en Congressos, Conferències, etc.

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
ThumbnailAprendizajes-plurilingues-y-literarios_06.pdf2,31 MBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.