El nuevo panorama mediático (I)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/50345
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: El nuevo panorama mediático (I)
Autors: Castello-Martinez, Araceli
Grups d'investigació o GITE: Comunicación y Públicos Específicos
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Paraules clau: Marketing | Comunicación | Publicidad | Medios | Investigación de medios | Planificación publicitaria | Marketing digital | Medios propios | Medios pagados | Medios ganados | Medios compartidos
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 19-d’octubre-2015
Resum: Se analiza la validez de las tradicionales clasificaciones de medios publicitarios en el cambiante panorama mediático y se presenta la nueva clasificación a partir de la convergencia mediática.
URI: http://vertice.cpd.ua.es/152233 | http://hdl.handle.net/10045/50345
Idioma: spa
Tipus: video
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Revisió científica: no
Apareix a la col·lecció: INV - COMPUBES - Recursos Audiovisuales y Multimedia

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
152237.mp48,67 MBVideo MP4Obrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons