Fonaments del Màrqueting

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/45125
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: Fonaments del Màrqueting
Autor/es: De-Juan-Vigaray, María D.
Grupo/s de investigación o GITE: Investigación+Docencia+innovación: plus (Idoi:plus) | GITE Investigación+Docencia+innovación: plus (Idoi:tec)
Centro, Departamento o Servicio: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Palabras clave: Màrqueting | Planificació comercial | Investigació comercial | Mercat | Demanda | Comportament del consumidor | Disseny d'estratègies | Decisions de producte | Decisions de preu | Decisions de canals de distribució | Decisions de comunicació | Necessitat | Posicionament | Segmentació | Micromàrqueting | Màrqueting local | Màrqueting individual | Marques | Estratègies de marca | Marques de distribuïdor | Aliances estratègiques de marques | Marques internacionals | Producte | Màrqueting mix | Cartera de productes | Envàs | Etiqueta | Decisions sobre la línea | Matrius per a l'anàlisi de la cartera de productes | Cicle de vida del producte | L'elasticitat de la demanda-preu | Elasticitat
Área/s de conocimiento: Comercialización e Investigación de Mercados
Fecha de publicación: jul-2014
Editor: Universitat d'Alacant. Servei de Llengües i Cultura
Cita bibliográfica: DE-JUAN-VIGARAY, María D. Fonaments del Màrqueting. Alacant : Universitat d'Alacant, Servei de Llengües i Cultura, 2014. (Materials de suport a la docència en valencià ; 164). ISBN 978-84-9717-354-4, 267 p.
Resumen: L'objectiu prioritari de Fonaments del Màrqueting és proporcionar als alumnes una formació bàsica i una visió de conjunt dels aspectes més rellevants dins de l'àrea funcional de l'empresa de direcció i investigació comercial que els permeta afrontar la seua pràctica en l'activitat d’empresa. A través de cada tema es dota l'alumne d'un coneixement i comprensió de l'empresa i del disseny de decisions estratègiques. Els materials presentats, els temes i les transparències preparen als estudiants que volen integrar-se en una empresa, una institució o en una consultora de màrqueting, a través d'una formació en màrqueting teòrica i pràctica fonamental. El recorregut que es fa sobre les bases del màrqueting capacita l'estudiant per saber identificar els objectius de l'empresa i la seua implicació sobre l'estratègia de màrqueting, conèixer les eines que configuren l'estratègia de màrqueting-mix de l'empresa i ajustar el comportament i estratègia comercial als canvis que plantegen noves situacions de l'entorn, implantar aquesta estratègia i, finalment, avaluar-la i controlar-la. El temari està dividit en 10 temes que es corresponen amb tres blocs temàtics fonamentals i té una orientació doble: analítica i estratègica. Des del punt de vista analític, l'objectiu és proporcionar a l'estudiant la formació necessària per a diagnosticar necessitats d'informació sobre els elements que componen el sistema comercial. Des d'una perspectiva d'anàlisi estratègica, l'objectiu és proporcionar les estratègies que, a partir d'una anàlisi del mercat i el seu entorn i utilitzant els instruments de màrqueting, es poden dur a terme per tal d'assolir els objectius proposats per l'organització.
Descripción: Traducció: Vicent Ramon Poveda Clement
Patrocinador/es: Servei de Llengües i Cultura, Universitat d'Alacant; Conselleria d'Educació.
URI: http://hdl.handle.net/10045/45125
ISBN: 978-84-9717-354-4
Idioma: cat
Tipo: info:eu-repo/semantics/book
Derechos: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0, Spain
Revisión científica: si
Aparece en las colecciones:INV - Idoi: plus - Libros
GITE - I+Do+i+Tec - Manuales / Temas

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Thumbnailmarqueting_fonaments_num 164_De-Juan-Vigaray_universitat dAlacant.pdf23,63 MBAdobe PDFAbrir Vista previa


Este ítem está licenciado bajo Licencia Creative Commons Creative Commons