#LADM: la agencia de medios

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/35559
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: #LADM: la agencia de medios
Autors: Castello-Martinez, Araceli
Grups d'investigació o GITE: Comunicación y Públicos Específicos
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Paraules clau: Agencia de medios | Publicidad | Marketing | Comunicación | Agencia de publicidad | Observatorio | Planificación publicitaria | Investigación de medios
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 14-de febrer-2014
Resum: El libro pretende ser un manual dedicado a la agencia de medios, actor protagonista hoy en día en la industria publicitaria, desde un enfoque práctico y afín a la realidad profesional.
URI: http://vertice.cpd.ua.es/102266 | http://hdl.handle.net/10045/35559
Idioma: spa
Tipus: video
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Revisió científica: no
Apareix a la col·lecció: INV - COMPUBES - Recursos Audiovisuales y Multimedia

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
102326.mp441,31 MBVideo MP4Obrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons