Busca


Filtres actuals:
Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-10 de 19.
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abierto2003_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgde gener-2003Factores determinantes de los resultados derivados de las actividades de patrocinio y mecenazgoCalderón-Martínez, Aurora; Nicolau, Juan Luis; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abierto2011_Sellers_Mas_WP_EC.pdf.jpgd’abril-2011Valor de marca colectiva: aproximación desde el enfoque de la eficienciaSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abierto2004_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgde febrer-2004Analysing three basic decisions of tourists: going away, going abroad and going on tourNicolau, Juan Luis; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abierto2001_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgde setembre-2001La calidad y su impacto sobre la rentabilidad y la volatilidadSellers Rubio, Ricardo; Nicolau, Juan Luis
Acceso abierto2006_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgde novembre-2006A new marketing segmentation approach based on marginal individual utilities: applying CRM is not a chimera anymoreNicolau, Juan Luis; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abierto2000_JL_Nicolau_IVIE_wpec_2.pdf.jpgde setembre-2000Impacto de la estrategia de diversificación en la expansión a mercados exteriores sobre los resultadosMas-Ruiz, Francisco; Nicolau, Juan Luis; Ruiz Moreno, Felipe
Acceso abierto2000_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgde juny-2000Rivalidad en el mercado español de depósitos bancarios: la teoría de los grupos estratégicosNicolau, Juan Luis; Ruiz Moreno, Felipe; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abierto2004_JL_Nicolau_IVIE_wpad.pdf.jpgde febrer-2004Stochastic choice analysis of tourism destinationsNicolau, Juan Luis; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abierto2002_JL_Nicolau_IVIE_wpec.pdf.jpgde juliol-2002Eficiencia en la distribución: una aplicación en el sector de agencias de viajesSellers Rubio, Ricardo; Nicolau, Juan Luis; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abierto2001_JL_Nicolau_IVIE_wpad.pdf.jpgd’abril-2001Parametric & nonparametric approaches to event studies: an application to a hotel’s market valueNicolau, Juan Luis