Buscar


Filtros actuales:


Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 44.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso restringidoGonzalvez_etal_2020_EduPsych_final.pdf.jpg2020Profiles derived from the School Refusal Assessment Scale-Revised and its relationship to anxietyGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Fernández-Sogorb, Aitana; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoMendez_etal_2020_Sustainability.pdf.jpg12-nov-2020Profiles of Mobile Phone Use, Cyberbullying, and Emotional Intelligence in AdolescentsMéndez, Inmaculada; Jorquera, Ana Belén; Ruiz Esteban, Cecilia; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoSanmartin_etal_2020_Sustainability.pdf.jpg8-abr-2020Factorial Invariance, Latent Mean Differences of the Panas and Affective Profiles and Its Relation to Social Anxiety in Ecuadorian SampleSanmartín, Ricardo; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Reinoso-Pacheco, Ramiro; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringidoGonzalvez_etal_2020_CurrPsychol_final.pdf.jpgoct-2020Testing factorial invariance and latent means differences of the school refusal assessment scale-revised in Ecuadorian adolescentsGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Calderón Guevara, Carlos Manuel; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoFernandez-Sogorb_etal_2020_Sustainability.pdf.jpg31-jul-2020Latent Profiles of Anxious Children and Their Differences in Aggressive BehaviorFernández-Sogorb, Aitana; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoMendez_etal_2020_IntJEnvironResPublicHealth.pdf.jpg26-sep-2020Profiles of Problematic Internet Use in Bullying and Cyberbullying among AdolescentsMéndez, Inmaculada; Jorquera, Ana Belén; Ruiz Esteban, Cecilia; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoTorregrosa-Diez_etal_2022_Psicothema.pdf.jpg2022Measurement Invariance and Latent Mean Differences Between American, Spanish and Chinese Adolescents Using the Social Anxiety Scale for Adolescents (SAS-A)Torregrosa, María S.; Gómez Núñez, María Isabel; Sanmartín, Ricardo; García-Fernández, José Manuel; La Greca, Annette M.; Zhou, Xinyue; Redondo, Jesús; Inglés, Cándido J.
Acceso abiertoGimenez-Miralles_etal_2021_FrontEduc.pdf.jpg9-sep-2021Classifying Students With School Refusal Behavior and Their Relationship to Learning StrategiesGiménez-Miralles, Mariola; Gonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Aparicio-Flores, María del Pilar; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoFernandez-Sogorb_etal_2022_PLoS-ONE.pdf.jpg21-ene-2022School anxiety profiles in Spanish adolescents and their differences in psychopathological symptomsFernández-Sogorb, Aitana; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; Ruiz Esteban, Cecilia; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoSanmartin_etal_2022_ProfesPsychol_final.pdf.jpg10-ene-2022Validation, Factorial Invariance, and Latent Mean Differences Across Sex of the Depression, Anxiety, and Stress Scales (DASS-21) in Ecuadorian University SampleSanmartín, Ricardo; Suriá Martínez, Raquel; López-López, María de Lourdes; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina; García-Fernández, José Manuel