Problem-based–learning in pharmacology subjects: prons and some cons

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/14955
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Problem-based–learning in pharmacology subjects: prons and some cons
Authors: Palmero, Mercedes | García Cabanes, María Cristina | Formigós Bolea, Juan Antonio | Maneu, Victoria
Research Group/s: FARMAGITE
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Óptica, Farmacología y Anatomía
Keywords: ABP | Ventajas | Inconvenientes
Knowledge Area: Farmacología
Issue Date: Jul-2010
Editors: Wiley-Blackwell
Citation: PALMERO CABEZAS, Mercedes, et al. “Problem-based–learning in pharmacology subjects: prons and some cons”. Basic & Clinical Pharmacology & Toxicology. Vol. 107, Supl. 1 (July 2010). ISSN 1742-7835
Abstract: Contribución a un congreso internacional de farmacología en la que se analizan las ventajas e inconvenientes encontrados por los profesores del área de farmacología tras aplicar la técnica del Aprendizaje Basado en Problemas (ABP) en la docencia de diversas asignaturas.
Description: Resumen de la comunicación presentada en WorldPharma 2010, 16th World Congress on Basic and Clinical Pharmacology, Copenhagen, Denmark, 17-23 July, 2010.
URI: http://hdl.handle.net/10045/14955
ISSN: 1742-7835 (Print) | 1742-7843 (Online)
Language: eng
Tipe: info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Rights: The definitive version is available at www3.interscience.wiley.com
Publisher version: http://www.ingentaconnect.com/content/mksg/pto/2010/00000107/a00101s1
Appears in Collections:GITE - FARMAGITE - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, Charlas...

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailBCPT_JULY_2010 Palmero et al.pdfVersión final (acceso restringido)159,89 kBAdobe PDFOpen    Request a copy


Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.