An analysis of teachers’ pedagogical content knowledge in the topic of fraction after utilizing lesson study and open approach

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/126836
Registro completo de metadatos
Registro completo de metadatos
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorLunsak, Chompoo-
dc.contributor.authorChangsri, Narumon-
dc.contributor.authorInprasitha, Maitree-
dc.date.accessioned2022-09-13T10:39:45Z-
dc.date.available2022-09-13T10:39:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationLunsak, Chompoo; Changsri, Narumon; Inprasitha, Maitree. “An analysis of teachers’ pedagogical content knowledge in the topic of fraction after utilizing lesson study and open approach”. In: Fernández, Ceneida, et al. (Eds.). Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education: Alicante, Spain, 18-23 of July of 2022. Alicante: PME, 2022. Vol. 4. ISBN 978-84-1302-178-2, p. 255es_ES
dc.identifier.isbn978-84-1302-178-2-
dc.identifier.issn0771-100X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/126836-
dc.languageenges_ES
dc.publisherPMEes_ES
dc.publisherUniversidad de Alicantees_ES
dc.rights© 2022 left to authorses_ES
dc.subjectMathematics educationes_ES
dc.subjectMathematics teachinges_ES
dc.titleAn analysis of teachers’ pedagogical content knowledge in the topic of fraction after utilizing lesson study and open approaches_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes_ES
dc.peerreviewedsies_ES
dc.relation.publisherversionhttps://web.ua.es/pme45/es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
Aparece en las colecciones:PME 45 - Proceedings - Vol. 4

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Thumbnailproceedings-pme45-vol4-111.pdf278,69 kBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.