Buscar


Filtros actuales:

Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 11-20 de 949.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-045.pdf.jpg2022Using heuristics and ‘TEACCH’ materials in problem solving with students with Asperger SyndromChico, Ángeles; Climent, Nuria; Gómez, Inmaculada
Acceso abiertoJENUI_2022_043.pdf.jpg2022Trabajos Finales de Grado y Máster orientados a investigación como caso de éxitoMartínez-Plumed, Fernando; Hernández-Orallo, José
Acceso abiertoJENUI_2022_041.pdf.jpg2022Si Platón levantara la cabeza... el mito de la caverna aplicado al desarrollo de soft skillsEscudero, María F.; Silvestre, Jorge; Martínez Prieto, Miguel Ángel; Gándara-González, Clara
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-230.pdf.jpg2022Error-based teaching to improve primary school students’ understanding of decimal numbersMínguez-Pardo, Rocío; González-Calero, José Antonio; Olmo-Muñoz, Javier del; Arnau, David
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-058.pdf.jpg2022Support mathematics teachers’ technology training in Portuguese-speaking African countries (PALOP)Dos Santos, José Manuel; Silveira, Astrigilda; Lavicza, Zsolt
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-265.pdf.jpg2022The teaching practice of Building on MOSTsVan Zoest, Laura R.; Leatham, Keith R.; Stockero, Shari L.; Peterson, Blake E.
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-266.pdf.jpg2022Algebraic rate word problems: high school students performances when integrate the spreadsheetVargas, Verónica; Valenzuela, Carlos; Aguiar, Martha Elena
Acceso abiertoproceedings-pme45-vol4-055.pdf.jpg2022Talking about mathematics: how teachers create and shape dialogic spaces in their classroomsDalby, Diane; Joubert, Marie; Wake, Geoff
Acceso abiertoproceedings-pme-45-vol3-04.pdf.jpg2022Definitional ambiguity: a case of continuous functionKercher, Andrew; Bergman, Anna Marie; Zazkis, Rina
Acceso abiertoproceedings-pme-45-vol3-18.pdf.jpg2022The potential of tasks for mathematical learning and its use in instruction – Perspectives of experts from Germany and TaiwanLindmeier, Anke; Wang, Ting-Ying; Hsieh, Feng-Jui; Dreher, Anika