Buscar por Autor Mateo-Guillén, Copelia

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Mostrando resultados 9 a 17 de 17 < anterior 
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoRovira-Collado_etal_2023_EducSci.pdf.jpg27-jun-2023An L-MOOC to Improve Communicative Competence: From Blended Learning to OERs in the University ClassroomRovira-Collado, José; Ruiz Bañuls, Mónica; Mateo-Guillén, Copelia
Acceso abierto2016_Mateo_Tecnologia-innovacion.pdf.jpg2016Learning Languages through Computer-assisted Language Learning (CALL) and Mobile-assisted Language Learning (MALL): The real case of COMALAT projectMateo-Guillén, Copelia
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_167.pdf.jpg2021Literacy skills: phonics in the pre-primary classroomFernández Molina, Javier; Molla Diez, María Teresa; Sánchez Quero, Manuel, et al
Acceso abiertoFernandez-Molina_etal_Neuropsicologia-como-metodologia.pdf.jpg2019Neuropsicología como metodología: propuesta de introducción de las funciones ejecutivas en la clase de inglésFernández Molina, Javier; Mateo-Guillén, Copelia; Romero Naranjo, Francisco Javier
Acceso abiertotesis_doctoral_copelia_mateo_guillen.pdf.jpg2020Online strategies to foster autonomous English language learning in virtual environments: The case of the COMALAT European ProjectMateo-Guillén, Copelia
Acceso abiertoPhonics2021chapterDykinsonFernandezMolina.pdf.jpg2021Phonics 2021: where have two decades of research led scholars and practitioners to?Fernández Molina, Javier; Mateo-Guillén, Copelia
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2019-20_88.pdf.jpg2020Pondering the Suitability of Innovative ICT-Friendly Formats of Self-Assessment and Feedback Tested on the Students of CLIL in the Degrees of Primary and Pre-Primary EducationFernández Molina, Javier; Sánchez Quero, Manuel; Mateo-Guillén, Copelia, et al
Acceso abiertoMemories-Xarxes-ICE-2021-22_046.pdf.jpg2022El rol de la cultura en la enseñanza-aprendizaje del inglésTabuenca Cuevas, María; Sánchez-Sánchez, Gabriel; Fernández Molina, Javier, et al
Acceso abiertoivitra_22_02rov.pdf.jpg2019Social networks for reading as a new Literary Training SpaceRovira-Collado, José; Mateo-Guillén, Copelia