Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Cercar per Autor Gilar-Corbi, Raquel
Saltar a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introdueix les primeres lletres:
Ordenar per:
Títol
Data de publicació
Data de enviament
En ordre:
Ascendent
Descendent
Resultats/Pàgina
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autors/Registre:
Tots
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrant resultats 93 a 112 de 119
< anterior
següent >
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
de novembre-2007
Quadern de suport per a l'aprenentatge autònom de l'alumnat. Psicologia de l'educació i el desenvolupament en l'edat escolar
González Gómez, Carlota
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Ordóñez Rubio, Tomás
2013
Realización de prácticas interdisciplinares para los grados de Ingeniería Multimedia y Magisterio
Marcos-Jorquera, Diego
;
Pertegal-Felices, María Luisa
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
2016
Red Coeduca
Mañas-Viejo, Carmen
;
Montesinos Sánchez, Nieves
;
Esquembre Cerdá, María del Mar
, et al
10-de setembre-2018
Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysis
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
, et al
3-de juny-2022
Results of training program in emotional competences for primary school teachers
Izquierdo, Andrea
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
, et al
2013
Retos de la universidad frente a la diversidad funcional (Dis-capacidad)
Iniesta Martínez, Almudena
;
Mañas-Viejo, Carmen
;
García García, M.
, et al
5-de gener-2023
Revamping Teacher Training for Challenging Times: Teachers’ Well-Being, Resilience, Emotional Intelligence, and Innovative Methodologies as Key Teaching Competencies
Pozo-Rico, Teresa
;
Poveda Brotons, Rosa
;
Gutiérrez-Fresneda, Raúl
, et al
29-de març-2024
Riding the wave towards flourishing in STEM education: Enhancing teaching efficacy through a K-12 training program
Pozo-Rico, Teresa
;
Scott, Ricardo
;
Bąk, Magdalena
, et al
2004
El rol del conocimiento y de las habilidades intelectuales generales en la adquisición del aprendizaje complejo
Castejón, Juan Luis
;
Prieto Sánchez, María Dolores
;
Pérez Sánchez, Antonio Miguel
, et al
21-de març-2016
The SAAS-R: A New Instrument to Assess the School Attitudes of Students with High and Low Academic Achievement in Spain
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
de setembre-2020
Satisfacción de los maestros de Educación Primaria con un entorno e-learning para la adquisición de metodologías docentes que impulsen el aprendizaje de la lectura
Pozo-Rico, Teresa
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
de gener-2012
A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and Mathematics
Miñano, Pablo
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
6-de març-2020
Students’ Evaluation of Teaching and Their Academic Achievement in a Higher Education Institution of Ecuador
Sánchez, Tarquino
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
, et al
20-de novembre-2020
Teacher Training Can Make a Difference: Tools to Overcome the Impact of COVID-19 on Primary Schools. An Experimental Study
Pozo-Rico, Teresa
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Izquierdo, Andrea
, et al
d’abril-2020
Teaching Evaluation Questionnaire Validation at Escuela Politécnica Nacional, Applying the Method of Factor Analysis with Extraction of Principal Components
Sánchez, Tarquino
;
Sandoval-Palis, Iván
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
18-de juny-2021
Teaching Socio-Emotional Competencies Among Primary School Students: Improving Conflict Resolution and Promoting Democratic Co-existence in Schools
Santamaría-Villar, María B.
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
, et al
d’octubre-2019
Testing for invariance in a structural model of academic achievement across underachieving and non-underachieving students
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
;
Veas, Alejandro
, et al
27-de desembre-2018
Training Course On Emotional Intelligence: The Experience of Emotional Intelligence in a Secondary Education Project
Pozo-Rico, Teresa
;
Sánchez Sánchez, Bárbara
;
Castejón, Juan Luis
, et al
6-d’abril-2020
Training Future ICT Engineers in the Field of Accessibility and Usability: A Methodological Experience
Pertegal-Felices, María Luisa
;
Marcos-Jorquera, Diego
;
Jimeno-Morenilla, Antonio
, et al
2016
La tutoría y la mediación: herramientas clave en la adaptación del alumnado al entorno universitario
González Gómez, Carlota
;
Tortosa Ybáñez, María Teresa
;
Menchén Aparicio, Marina
, et al