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Resultados 1-7 de 7.
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Fecha de publicación
Título
Autor/es
oct-2014
Competitive diffusion of new prescription drugs: The role of pharmaceutical marketing investment
Ruiz-Conde, Enar
;
Wieringa, Jaap E.
;
Leeflang, Peter S.H.
mar-2011
Evaluación de las comunicaciones de un congreso de marketing y su posterior publicación
Ruiz-Conde, Enar
;
Parreño-Selva, Josefa
;
Calderón-Martínez, Aurora
;
Mas-Ruiz, Francisco
1-mar-2013
Participación y visibilidad web de los repositorios digitales universitarios en el contexto europeo
Calderón-Martínez, Aurora
;
Ruiz-Conde, Enar
sep-2015
Leading emerging markets: capturing and diffusing scientific knowledge through research-oriented repositories
Calderón-Martínez, Aurora
;
Ruiz-Conde, Enar
12-feb-2011
Cross-category demand effects of price promotions
Leeflang, Peter S.H.
;
Parreño-Selva, Josefa
feb-2014
University institutional repositories: competitive environment and their role as communication media of scientific knowledge
Ruiz-Conde, Enar
;
Calderón-Martínez, Aurora
2014
Price promotions effects of virtue and vice products
Parreño-Selva, Josefa
;
Mas-Ruiz, Francisco
;
Ruiz-Conde, Enar
Descubre
Autor
6
Ruiz-Conde, Enar
4
Calderón-Martínez, Aurora
3
Parreño-Selva, Josefa
2
Leeflang, Peter S.H.
2
Mas-Ruiz, Francisco
.
Autor -
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Palabras Clave
2
Open access
2
Price promotions
2
Repository
1
Acceso abierto
1
Adoption rate
.
Palabras Clave -
siguiente >
Fecha de publicación
1
2015
3
2014
1
2013
2
2011
Tipo de documento
7
Artículo en revista científica
Idioma
6
Inglés
2
Español
Centro, unidad o servicio
7
Universidad de Alicante. Departam...