Search


Current filters:


Start a new search

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13.
Item hits:
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso abiertoillanas08conceptual.pdf.jpg2008Conceptual mini-games for learningIllanas Vila, Ana; Gallego-Durán, Francisco J.; Satorre Cuerda, Rosana; Llorens Largo, Faraón
Acceso abierto118-904-2-PB.pdf.jpgMay-2013Doce propuestas y una reflexión (Jenui 2007). Epílogo 2013Satorre Cuerda, Rosana; Llorens Largo, Faraón; Palmer Rodríguez, Pere Antoni; Miró Julià, Joe
Acceso abierto2015_Compan_etal_ReVision.pdf.jpgMay-2015Metodología ágil en el diseño e implantación de un Máster en Ingeniería InformáticaCompañ, Patricia; Gilart, Virgilio; Llopis, Fernando; Llorens Largo, Faraón; Mazón, Jose-Norberto; Montoyo, Andres; Satorre Cuerda, Rosana; Sempere-Tortosa, Mireia
Acceso abiertofaraon_et_al.pdf.jpg15-Sep-2015Enseñando a programar: un camino directo para desarrollar el pensamiento computacionalCompañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana; Llorens Largo, Faraón; Molina-Carmona, Rafael
Acceso abierto2016_Dalmau_etal_IntJDesignNatureEcodynamics.pdf.jpg2016Leveraging Information for High Level-of-Abstraction Organizational ProcessesDalmau Espert, J. Luis; Llorens Largo, Faraón; Compañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana; Molina-Carmona, Rafael
Acceso abierto2016_Llorens_etal_IEEE-RITA_final.pdf.jpg20-Oct-2016Gamification of the Learning Process: Lessons LearnedLlorens Largo, Faraón; Gallego-Durán, Francisco J.; Villagrá-Arnedo, Carlos-José; Compañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana; Molina-Carmona, Rafael
Acceso abierto2017_Villagra_etal_CompHumBeh_final.pdf.jpgJul-2017Improving the expressiveness of black-box models for predicting student performanceVillagrá-Arnedo, Carlos-José; Gallego-Durán, Francisco J.; Llorens Largo, Faraón; Compañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana; Molina-Carmona, Rafael
Acceso abierto148-1324-1-PB.pdf.jpgMay-2014Panorámica: serious games, gamification y mucho másGallego-Durán, Francisco J.; Villagrá-Arnedo, Carlos-José; Satorre Cuerda, Rosana; Compañ, Patricia; Molina-Carmona, Rafael; Llorens Largo, Faraón
Acceso abierto2015_Compan_etal_EKS.pdf.jpgDec-2015Teaching as a fractal: from experience to modelCompañ, Patricia; Molina-Carmona, Rafael; Satorre Cuerda, Rosana; Llorens Largo, Faraón
Acceso abierto2016_Llorens_etal_VAEP-RITA.pdf.jpgMar-2016Gamificación del Proceso de Aprendizaje: Lecciones AprendidasLlorens Largo, Faraón; Gallego-Durán, Francisco J.; Villagrá-Arnedo, Carlos-José; Compañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana; Molina-Carmona, Rafael