Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 11, n. 2 (2020)

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/107771
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 11, n. 2 (2020)
Authors: Revista Mediterránea de Comunicación
Keywords: Comunicación
Knowledge Area: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Issue Date: 2020
Publisher: Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES)
Citation: Revista Mediterránea de Comunicación. 2020, 11(2): 347 p.
URI: http://hdl.handle.net/10045/107771
ISSN: 1989-872X
Language: spa | eng
Type: info:eu-repo/semantics/other
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0
Peer Review: si
Publisher version: http://mediterranea-comunicacion.org/
Appears in Collections:Revista Mediterránea de Comunicación - 2020, Vol. 11, N. 2

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailReMedCom_11_02.pdfEspañol26,17 MBAdobe PDFOpen Preview
ThumbnailReMedCom_11_02_ENG.pdfEnglish32,04 MBAdobe PDFOpen Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons