The effectiveness of music to learn English phrasal verbs and collocations among Secondary Education students

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/107725
Registro completo de metadatos
Registro completo de metadatos
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.advisorBelda-Medina, Jose-
dc.contributor.authorPérez Francés, Celia-
dc.contributor.otherUniversidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesaes_ES
dc.date.accessioned2020-06-29T07:47:20Z-
dc.date.available2020-06-29T07:47:20Z-
dc.date.issued2020-06-29-
dc.date.submitted2020-06-25-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/107725-
dc.description.abstractPhrasal verbs and collocations have always been considered a difficult part in the English language learning process. Nevertheless, music can facilitate this process by using phrasal verbs and collocations in context through different songs. This research work is aimed at measuring the effectiveness of using music and showing how songs can be used to learn them among Secondary Education students.es_ES
dc.languageenges_ES
dc.rightsLicencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0es_ES
dc.subjectLearninges_ES
dc.subjectPhrasal verbes_ES
dc.subjectCollocationes_ES
dc.subjectMusices_ES
dc.subjectSonges_ES
dc.subject.otherFilología Inglesaes_ES
dc.titleThe effectiveness of music to learn English phrasal verbs and collocations among Secondary Education studentses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.identifier.uaprojectID2019-20-31099-C009-C3-203352-
Aparece en las colecciones:Grado en Estudios Ingleses - Trabajos Fin de Grado

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
ThumbnailThe_effectiveness_of_music_to_learn_English_phrasal_verb_Perez_Frances_Celia.pdf1,34 MBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.