Buscar por Autor Criollo-C, Santiago

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Mostrando resultados 1 a 14 de 14
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoJaramillo-Alcazar_etal_2021_Sustainability.pdf.jpg26-feb-2021An Approach to Accessible Serious Games for People with DyslexiaJaramillo-Alcázar, Angel; Venegas, Eduardo; Criollo-C, Santiago, et al
Acceso abiertoFlores-Garzon_etal_2020_IJASEIT.pdf.jpg2020Catch the Thief: An Approach to an Accessible Video Game with UnityFlores-Garzón, Edwin Patricio; Intriago-Echeverría, Luis José; Jaramillo-Alcázar, Angel, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2021_PeerJComputSci.pdf.jpg3-jun-2021Exploring the technological acceptance of a mobile learning tool used in the teaching of an indigenous languageCriollo-C, Santiago; Lema, Mayron; Gonzalez, Mario Salvador, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2022_ApplSci.pdf.jpg16-sep-2022A Hybrid Methodology to Improve Speaking Skills in English Language Learning Using Mobile ApplicationsCriollo-C, Santiago; Guerrero-Arias, Andrea; Vidal, Jack, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2021_IEEEAccess.pdf.jpg28-abr-2021Mobile Learning as the Key to Higher Education Innovation: A systematic mappingCriollo-C, Santiago; Moscoso-Zea, Oswaldo; Guerrero-Arias, Andrea, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2021_ApplSci.pdf.jpg30-abr-2021Mobile Learning Technologies for Education: Benefits and Pending IssuesCriollo-C, Santiago; Guerrero-Arias, Andrea; Jaramillo-Alcázar, Angel, et al
Acceso abiertotesis_doctoral_luis_santiago_criollo_caizaguano.pdf.jpg2021Propuesta de un conjunto de herramientas para el análisis y evaluación de prácticas educativas innovadoras en el aprendizaje electrónico móvilCriollo-C, Santiago
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2024_EducSci.pdf.jpg21-dic-2023A Review of Emerging Technologies and Their Acceptance in Higher EducationCriollo-C, Santiago; González-Rodríguez, Mario; Guerrero-Arias, Andrea, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2022_Sustainability.pdf.jpg30-may-2022Sustainable Teaching and Learning through a Mobile Application: A Case StudyCriollo-C, Santiago; Altamirano-Suarez, Erick; Jaramillo-Villacís, Lucía, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2021_ApplSci.pdf.jpg27-may-2021Towards a New Learning Experience through a Mobile Application with Augmented Reality in Engineering EducationCriollo-C, Santiago; Abad-Vásquez, David; Martic-Nieto, Marjan, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2024_Sustainability.pdf.jpg31-ene-2024Towards Sustainable Education with the Use of Mobile Augmented Reality in Early Childhood and Primary Education: A Systematic MappingCriollo-C, Santiago; Guerrero-Arias, Andrea; Guaña-Moya, Javier, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2023_Sustainability.pdf.jpg31-mar-2023Towards the Integration of Emerging Technologies as Support for the Teaching and Learning Model in Higher EducationCriollo-C, Santiago; Govea, Jaime; Játiva, Washington, et al
Acceso abiertoCriollo-C_etal_2024_IEEEAccess.pdf.jpg11-ene-2024Usability and Workload Evaluation of a Cybersecurity Educational Game Application: A Case StudyCriollo-C, Santiago; Guerrero-Arias, Andrea; Buenaño Fernández, Diego, et al
Acceso abierto2019_Suarez_etal_RISTI.pdf.jpgago-2019Wearable devices, the next generation of mobile devices: Main features and usesSuarez, Darwin; Criollo-C, Santiago; Jaramillo-Alcázar, Angel, et al