Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Investigació
Habilidades, Competencias e Instrucción
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Artículos de Revistas
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Capítulos de Libros
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - Habilidades, Competencias e Instrucción - Libros
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 1-10 de 13.
Anterior
pàgina
1
2
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
de gener-2012
A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and Mathematics
Miñano, Pablo
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
9-de desembre-2015
Academic Achievement in Early Adolescence: The Influence of Cognitive and Non-Cognitive Variables
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
d’agost-2016
The Influence of Gender, Intellectual Ability, Academic Self-Concept, Self-Regulation, Learning Strategies, Popularity and Parent Involvement in Early Adolescence
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
de març-2012
An explanatory model of academic achievement based on aptitudes, goal orientations, self-concept and learning strategies
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
24-de novembre-2020
Academic Achievement and Failure in University Studies: Motivational and Emotional Factors
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
;
Castejón, Juan Luis
;
Sánchez, Tarquino
;
Sandoval-Palis, Iván
;
Vidal, Jack
de gener-2019
Early Adolescents’ Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-concept
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
;
Gilar-Corbi, Raquel
6-de març-2020
Students’ Evaluation of Teaching and Their Academic Achievement in a Higher Education Institution of Ecuador
Sánchez, Tarquino
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
;
Vidal, Jack
;
León, Jaime
10-de setembre-2018
Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysis
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
;
Gilar-Corbi, Raquel
22-d’octubre-2019
Differences in Personal, Familial, Social, and School Factors Between Underachieving and Non-underachieving Gifted Secondary Students
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
29-de desembre-2018
Emotional intelligence training intervention among trainee teachers: a quasi-experimental study
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
;
Pertegal-Felices, María Luisa
;
Sánchez Sánchez, Bárbara
Descobreix
Autor
10
Castejón, Juan Luis
7
Miñano, Pablo
6
Veas, Alejandro
4
Pozo-Rico, Teresa
3
Sánchez, Tarquino
.
Autor -
següent >
Paraules clau
4
Higher education
4
Rendimiento académico
3
Emotional intelligence
3
Parent involvement
2
Academic motivation
.
Paraules clau -
següent >
Data de publicació
5
2020 - 2024
8
2012 - 2019
Tipus de document
13
Article en revista científica
Llengua
1
Espanyol
Centre, unitat o servei
13
Universidad de Alicante. Departam...