Busca


Filtres actuals:



Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-8 de 8.
  • Anterior pàgina
  • 1
  • Següent pàgina
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abiertoGilar_Anales_Psicologia_2012.pdf.jpgde gener-2012A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and MathematicsMiñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis
Acceso restringido2015_Veas_etal_JGenPsych_final.pdf.jpg9-de desembre-2015Academic Achievement in Early Adolescence: The Influence of Cognitive and Non-Cognitive VariablesVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo
Acceso abierto2012_Minano_etal_SJP.pdf.jpgde març-2012An explanatory model of academic achievement based on aptitudes, goal orientations, self-concept and learning strategiesMiñano, Pablo; Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel
Acceso restringido2019_Veas_etal_RevPiscodidactica_final.pdf.jpgde gener-2019Actitudes en la adolescencia inicial y rendimiento académico: el rol mediacional del autoconcepto académicoVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel
Acceso restringido2019_Veas_etal_RevPiscodidacticaEngEd_final.pdf.jpgde gener-2019Early Adolescents’ Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-conceptVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel
Acceso abierto2018_Veas_etal_BritJEduPsych_final.pdf.jpg10-de setembre-2018Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysisVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel
Acceso abierto2019_Gilar-Corbi_etal_FrontPsychol.pdf.jpg22-d’octubre-2019Differences in Personal, Familial, Social, and School Factors Between Underachieving and Non-underachieving Gifted Secondary StudentsGilar-Corbi, Raquel; Veas, Alejandro; Miñano, Pablo; Castejón, Juan Luis
Acceso abiertoMinano_Castejon_2011_RevPsicodidact.pdf.jpg2011Variables cognitivas y motivacionales en el rendimiento académico en Lengua y Matemáticas: un modelo estructuralMiñano, Pablo; Castejón, Juan Luis