La creación de itinerarios lectores en la ESO a través de un plan individual de lecturas (PIL): una propuesta metodológica para fomentar la lectura en secundaria

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/19944
Registre complet
Registre complet
Camp Dublin Core Valor Idioma
dc.contributor.advisorLópez Valero, Amando-
dc.contributor.authorMontesinos Ruiz, Julián-
dc.contributor.otherUniversidad de Alicante. Departamento de Filología Española, Lingüística General y Teoría de la Literaturaen
dc.date.accessioned2011-12-12T13:40:49Z-
dc.date.available2011-12-12T13:40:49Z-
dc.date.created2003-
dc.date.issued2003-
dc.date.submitted2003-10-13-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/19944-
dc.languagespaen
dc.subjectLecturaen
dc.subjectNiveles lectoresen
dc.subjectFomento de la lecturaen
dc.subjectEnseñanza secundariaen
dc.subjectLiteratura juvenilen
dc.subject.otherDidáctica de la Lengua y la Literaturaen
dc.titleLa creación de itinerarios lectores en la ESO a través de un plan individual de lecturas (PIL): una propuesta metodológica para fomentar la lectura en secundariaen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
Apareix a la col·lecció: Tesis doctorals

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailMontesinos-Ruiz-Julian.pdf34,69 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons