Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Revistes i Congressos
Congressos
Revistes
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 1-7 de 7.
Anterior
pàgina
1
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2022
Eliciting mathematical knowledge in pre-service primary school teachers: a concept cartoon on divisibility
Fernández-Verdú, Ceneida
;
Buforn, Àngela
;
Ivars, Pere
;
Samková, Libuše
;
Kuntze, Sebastian
;
Friesen, Marita
;
Erens, Ralf
2022
“Helping learners” – Pre-service mathematics teachers’ conceptions of learning support through the lens of their situated noticing – A vignette-based study
Kuntze, Sebastian
;
Friesen, Marita
;
Erens, Ralf
;
Krummenauer, Jens
;
Samková, Libuše
;
Fernández-Verdú, Ceneida
;
Ivars, Pere
;
Llinares, Salvador
;
Bernabeu-Martínez, Melania
;
Petrášková, Vladimíra
;
Skilling, Karen
;
Healy, Lulu
2022
Argumentation based on statistical data at the very beginning of primary school – Evidence from two empirical studies
Krummenauer, Jens
;
Gutensohn, Franziska
;
Aichele, Johanna
;
Emhart, Maria
;
Kuntze, Sebastian
2022
Learning to analyse students’ problem-solving strategies with cartoon vignettes
Friesen, Marita
;
Knox, Alyssa
;
Erens, Ralf
;
Llinares, Salvador
;
Fernández-Verdú, Ceneida
;
Ivars, Pere
;
Healy, Lulu
;
Kuntze, Sebastian
;
Krummenauer, Jens
;
Skilling, Karen
;
Samková, Libuše
2022
Awareness of building up negative knowledge – A vignette-based study on pre-service teachers’ reactions to mistakes
Ivars, Pere
;
Kuntze, Sebastian
;
Krummenauer, Jens
2022
Cartoons in mathematics education research, teacher professional development, and in the mathematics classroom
Krummenauer, Jens
;
Kuntze, Sebastian
;
Friesen, Marita
;
Skilling, Karen
;
Samková, Libuše
;
Fernández-Verdú, Ceneida
;
Ivars, Pere
;
Llinares, Salvador
2022
Pre-service teachers’ planning of classroom activities based on their reflection on students’ learning needs – A vignette-based study
Ivars, Pere
;
Kuntze, Sebastian
;
Krummenauer, Jens
Descobreix
Autor
6
Ivars, Pere
6
Krummenauer, Jens
4
Fernández-Verdú, Ceneida
4
Friesen, Marita
4
Samková, Libuše
.
Autor -
següent >
Paraules clau
7
Mathematics education
7
Mathematics teaching
Data de publicació
7
2022
Centre, unitat o servei
6
Universidad de Alicante. Departam...