[Reseña del libro] The Economics of Instalment Selling (A Study in consumers credit, with special reference to automobile)

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/109153
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: [Reseña del libro] The Economics of Instalment Selling (A Study in consumers credit, with special reference to automobile)
Authors: Bernácer Tormo, Germán
Keywords: Macroeconomía | Seligman, Edwin Robert Anderson | Venta a crédito | Crédito | Industria del automóvil | Consumismo
Issue Date: 1928
Publisher: Revista Nacional de Economía
Citation: Bernácer Tormo, G. (1928) “[Reseña del libro] The Economics of Instalment Selling (A Study in consumers credit, with special reference to automobile)", Revista Nacional de Economía, Año XIII, Tomo XXVI (77), enero-febrero, pp. 225-227
Description: Documento perteneciente al Legado Germán Bernácer. Reseña de: Seligman, E.R.A. (1927) “The Economics of Instalment Selling (A Study in consumers credit, with special reference to automobile)”. Nueva York: Harper & Brothers.
URI: http://hdl.handle.net/10045/109153
ISSN: 2171-360X
Code: Archivador_art_11_07
Language: spa
Type: info:eu-repo/semantics/review
Rights: © de la digitalización: Universidad de Alicante. Distribuido bajo Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional
Peer Review: no
Appears in Collections:Legado Germán Bernácer

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailArchivador_art_11_07.pdfArtículo1,6 MBAdobe PDFOpen    Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons