Efectos de la comunicación publicitaria

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/75316
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Efectos de la comunicación publicitaria
Other Titles: Advertising effects
Authors: Donstrup, Mayte
Keywords: Publicidad | Efectos | Modelos de comunicación | Efectividad | Advertising | Effects | Models of communication | Effectiveness
Knowledge Area: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Issue Date: 2018
Publisher: Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES)
Citation: Revista Mediterránea de Comunicación. 2018, 9(2): 335-337. doi:10.14198/MEDCOM2018.9.2.1
Abstract: Reseña del libro Eficacia Publicitaria: Teoría y modelos aplicados. | Review of the book: Eficacia publicitaria: Teoría y modelos aplicados.
URI: https://doi.org/10.14198/MEDCOM2018.9.2.1 | http://hdl.handle.net/10045/75316
ISSN: 1989-872X
DOI: 10.14198/MEDCOM2018.9.2.1
Language: spa
Type: info:eu-repo/semantics/review
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0
Peer Review: si
Publisher version: http://mediterranea-comunicacion.org/
Appears in Collections:Revista Mediterránea de Comunicación - 2018, Vol. 9, N. 2

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailReMedCom_09_02_08.pdf177,45 kBAdobe PDFOpen Preview
ReMedCom_09_02_08.mobi129,84 kBMobiOpen
ReMedCom_09_02_08.epub90,74 kBePubOpen


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons