Search


Current filters:


Start a new search

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10.
  • previous page
  • 1
  • next page
Item hits:
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso abierto2018_Gomez-Puerta_Chiner_INFADRevPsicol.pdf.jpg2018Comparación de las percepciones de los estudiantes de Magisterio sobre los riesgos de Internet para personas con y sin discapacidad intelectual y del desarrolloGómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther
Acceso abiertoPsicologia-y-educacion_347.pdf.jpg2016Internet y discapacidad intelectual: riesgos y preocupaciones desde la perspectiva de las familias y de los profesionalesChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Merma-Molina, Gladys; Lozano Cabezas, Inés
Acceso abiertoNAER_6_2_09.pdf.jpg15-Jul-2017Internet and people with intellectual disability: an approach to caregivers’ concerns, prevention strategies and training needsChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoChiner_etal_2021_IntJDisabDevelopEdu_final.pdf.jpg2021Opportunities and Hazards of the Internet for Students with Intellectual Disabilities: The Views of Pre-Service and In-Service TeachersChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Mengual Andrés, Santiago
Acceso restringidoChiner_etal_2022_IntJDevelopDisabilities_final.pdf.jpg13-Jul-2020Education and social work students’ perceptions of Internet use by people with and without intellectual disabilityChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Villegas-Castrillo, Esther
Acceso abiertoGomez-Puerta_Chiner_2020_EurJSpecialNeedsEdu_final.pdf.jpg2020Teachers’ perceptions on online behaviour of students with intellectual disability, risk mediation and trainingGómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther
Acceso abiertoGomez-Puerta_Chiner_2022_DisabilitySociety_revised.pdf.jpg19-Jan-2021Internet use and online behaviour of adults with intellectual disability: support workers’ perceptions, training and online risk mediationGómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther
Acceso abiertoChiner_etal_2023_BrJLearnDisabil.pdf.jpg11-Oct-2022Digital inclusion in Spanish mainstream and special schools: Teachers' perceptions on Internet use by students with intellectual disabilitiesChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoPresentacion-ICON_Chiner-GomezPuerta.pdf.jpg7-Jul-2023Mediación docente para una gestión positiva de los riesgos de internet en alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo (NEAE)Chiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos
Acceso abiertoPDF_Chiner_etal_Mediacion-docente-analisis-bibliometrico.pdf.jpg7-Jul-2023Estrategias de mediación docente en la prevención y gestión de los riesgos de internet: análisis bibliométricoChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos