¿Qué comprensión de las conceptualizaciones del concepto de límite alcanzan los futuros profesores de matemáticas en bachillerato?
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10045/51562
Title: | ¿Qué comprensión de las conceptualizaciones del concepto de límite alcanzan los futuros profesores de matemáticas en bachillerato? |
---|---|
Other Titles: | What understanding of the conceptualizations of the limit concept is reached by prospective high school math teachers? |
Authors: | Arce, Matías | Conejo, Laura | Pecharromán, C. | Ortega, T. |
Keywords: | Concepto de límite | Conceptualizaciones | Profesores de matemáticas | Bachillerato |
Knowledge Area: | Didáctica de la Matemática |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática | Universidad de Alicante |
Citation: | C. Fernández, M. Molina y N. Planas (eds.), 2015. Investigación en Educación Matemática XIX. Alicante: SEIEM. ISBN 978-84-9717-385-8, pp. 535 |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/51562 |
ISBN: | 978-84-9717-385-8 |
ISSN: | 1888-0762 |
Language: | spa |
Type: | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
Rights: | © de los textos: los autores; de la edición: Universidad de Alicante |
Peer Review: | si |
Appears in Collections: | XIX Simposio SEIEM - Actas |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015-Actas-XIX-SEIEM_Posters_03.pdf | 2,81 MB | Adobe PDF | Open Preview | |
Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.