¿Qué comprensión de las conceptualizaciones del concepto de límite alcanzan los futuros profesores de matemáticas en bachillerato?

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/51562
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: ¿Qué comprensión de las conceptualizaciones del concepto de límite alcanzan los futuros profesores de matemáticas en bachillerato?
Other Titles: What understanding of the conceptualizations of the limit concept is reached by prospective high school math teachers?
Authors: Arce, Matías | Conejo, Laura | Pecharromán, C. | Ortega, T.
Keywords: Concepto de límite | Conceptualizaciones | Profesores de matemáticas | Bachillerato
Knowledge Area: Didáctica de la Matemática
Issue Date: 2015
Publisher: Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática | Universidad de Alicante
Citation: C. Fernández, M. Molina y N. Planas (eds.), 2015. Investigación en Educación Matemática XIX. Alicante: SEIEM. ISBN 978-84-9717-385-8, pp. 535
URI: http://hdl.handle.net/10045/51562
ISBN: 978-84-9717-385-8
ISSN: 1888-0762
Language: spa
Type: info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Rights: © de los textos: los autores; de la edición: Universidad de Alicante
Peer Review: si
Appears in Collections:XIX Simposio SEIEM - Actas

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thumbnail2015-Actas-XIX-SEIEM_Posters_03.pdf2,81 MBAdobe PDFOpen Preview


Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.