Advertainment: branded content y fashion films

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/44599
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Advertainment: branded content y fashion films
Authors: Castello-Martinez, Araceli
Research Group/s: Comunicación y Públicos Específicos
Center, Department or Service: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Keywords: Marketing | Comunicación | Publicidad | Branded content | Fashion film | Advertainment | Product placement
Knowledge Area: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Issue Date: 5-Feb-2015
Abstract: En este vídeo Araceli Castelló repasa el concepto de advertainment, destacando como ejemplo el branded content y los fashion films.
URI: http://vertice.cpd.ua.es/134165 | http://hdl.handle.net/10045/44599
Language: spa
Type: video
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Peer Review: no
Appears in Collections:INV - COMPUBES - Recursos Audiovisuales y Multimedia

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
134185.mp442,71 MBVideo MP4Open Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons