Search


Current filters:


Start a new search

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5.
  • previous page
  • 1
  • next page
Item hits:
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso abiertoSempere-Tortosa_etal_2021_IntJEnvironResPublicHealth.pdf.jpg7-Apr-2021Movement Patterns in Students Diagnosed with ADHD, Objective Measurement in a Natural Learning EnvironmentSempere-Tortosa, Mireia; Fernández-Carrasco, Francisco; Navarro Soria, Ignasi; Rizo-Maestre, Carlos
Acceso abiertoMemories-Xarxes-ICE-2021-22_085.pdf.jpg2022Sistema de aprendizaje personalizado en asignaturas básicas y fundamentales de ingeniería y arquitecturaMarcos-Jorquera, Diego; Gilart, Virgilio; Sempere-Tortosa, Mireia; Fernández-Carrasco, Francisco; Castro, María Ángeles; Rodríguez, Francisco; Aracil, Ignacio; Fernandez-Torres, Maria J.; Ramirez, Manuel G.; Hernández Prados, Antonio
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_202.pdf.jpg2021Red AccesUA: Trabajo colaborativo entre docentes y estudiantes para la inclusión de alumnos con dificultades relacionadas con el TDAH en el ámbito educativoRizo-Maestre, Carlos; Sempere-Tortosa, Mireia; Fernández-Carrasco, Francisco; Navarro Soria, Ignasi; Echarri-Iribarren, Víctor; Colomina Climent, Evaristo; Rizo, Ramón; Varela Rizo, Santiago; Ferrer Graciá, María Jesús
Acceso abiertoSempere-Tortosa_etal_2020_IntJEnvironResPublicHealth.pdf.jpg21-Jul-2020Objective Analysis of Movement in Subjects with ADHD. Multidisciplinary Control Tool for Students in the ClassroomSempere-Tortosa, Mireia; Fernández-Carrasco, Francisco; Mora Lizán, Francisco José; Rizo-Maestre, Carlos
Acceso abiertoMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_02.pdf.jpg2021Eines TIC, dinàmiques d’aula i docència dual en un context incert (COVID-19). El cas de l’assignatura Psicologia Evolutiva per al TreballNavarro Soria, Ignasi; Heliz Llopis, Jorge; Fernández-Carrasco, Francisco; Sempere-Tortosa, Mireia; González Gómez, Carlota; Real Fernández, Marta; Costa-López, Borja; Lavigne Cerván, Rocio; Juárez-Ruiz de Mier, Rocío