Browsing by Author Satorre Cuerda, Rosana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 6 to 25 of 86 < previous   next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso abiertoStructural-gamification-Moodle-INTED-2015-308.pdf.jpg2015Can Moodle be used for structural gamification?Pastor Pina, Herminia; Satorre Cuerda, Rosana; Molina-Carmona, Rafael, et al
Acceso abiertoJENUI_2018_028.pdf.jpg2018El código máquina molaGallego-Durán, Francisco J.; Compañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana, et al
Acceso restringido1998_Cazorla_etal_LNCS.pdf.jpg1998A combined probabilistic framework for learning gestures and actionsEscolano, Francisco; Cazorla, Miguel; Gallardo López, Domingo, et al
Acceso abierto2019_Tenza-Abril_etal_WITTransEngSci.pdf.jpg2019Compressive Strength Classification of Lightweight Aggregate Concrete Using a Support Vector Machine ModelTenza-Abril, Antonio José; Satorre Cuerda, Rosana; Compañ, Patricia, et al
Acceso abiertogallegoEtAl2006ComputerGames.pdf.jpgOct-2006Computer Games tell, show, involve ... and teachGallego-Durán, Francisco J.; Satorre Cuerda, Rosana; Llorens Largo, Faraón
Acceso abiertoillanas08conceptual.pdf.jpg2008Conceptual mini-games for learningIllanas Vila, Ana; Gallego-Durán, Francisco J.; Satorre Cuerda, Rosana, et al
Acceso abierto3-Sep-2020Condicionales 1Satorre Cuerda, Rosana
Acceso abiertoreverte08cooperation.pdf.jpg27-Oct-2008Cooperation strategies for pursuit games: from a greedy to an evolutive approachReverte Bernabeu, Juan; Gallego-Durán, Francisco J.; Satorre Cuerda, Rosana, et al
Acceso abiertoInvestigacion-e-Innovacion-Educativa-en-Docencia-Universitaria_007.pdf.jpg2016Coordinación y análisis del primer curso del grado en Ingeniera MultimediaEsclapés, Javier; Garrido Alenda, Alicia; Puente Méndez, Santiago T., et al
Acceso restringidoarticulo.pdf.jpg2006A cybernetic multiresolution system for disparity estimation in stereo visionCompañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana; Rizo, Ramón
Acceso abiertoJENUI_2004_021.pdf.jpg2004Decálogo para el profesor novelLlorens Largo, Faraón; Satorre Cuerda, Rosana
Acceso abiertoJENUI_1999_037.pdf.jpg1999Deducción natural versus computaciónLlorens Largo, Faraón; Satorre Cuerda, Rosana; Escolano, Francisco, et al
Acceso abiertoNov-2016Designing a model to estimate the impact and cost effectiveness of online learning platformsMeza-Bolaños, Doris Verónica; Compañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana
Acceso abiertoPrediccion_CINAIC_2015.pdf.jpgOct-2015Detección precoz de dificultades en el aprendizaje. Herramienta para la predicción del rendimiento de los estudiantesVillagrá-Arnedo, Carlos-José; Gallego-Durán, Francisco J.; Llorens Largo, Faraón, et al
Acceso abiertoJENUI_2015_031.pdf.jpg2015Dirección estratégica de la asignatura Dirección Estratégica de las Tecnologías de la InformaciónLlorens Largo, Faraón; Molina-Carmona, Rafael; Satorre Cuerda, Rosana, et al
Acceso abiertoJENUI_2016_015.pdf.jpg2016Diseñando y rediseñando asignaturas para su adaptación a la modalidad semipresencialSatorre Cuerda, Rosana; Compañ, Patricia; Molina-Carmona, Rafael, et al
Acceso abiertoccia2003Ing.pdf.jpgOct-2003Disparity estimation in stereoscopic vision by simulated annealingCompañ, Patricia; Satorre Cuerda, Rosana; Rizo, Ramón
Acceso abiertodocumento de trabajo.pdf.jpg21-May-2007Doce propuestas y una reflexiónLlorens Largo, Faraón; Satorre Cuerda, Rosana
Acceso abiertoJENUI_2007_059.pdf.jpg2007Doce propuestas y una reflexiónSatorre Cuerda, Rosana; Llorens Largo, Faraón; Palmer Rodríguez, Pere Antoni, et al
Acceso abierto118-904-2-PB.pdf.jpgMay-2013Doce propuestas y una reflexión (Jenui 2007). Epílogo 2013Satorre Cuerda, Rosana; Llorens Largo, Faraón; Palmer Rodríguez, Pere Antoni, et al