L'aprenentatge autònom: un complement per a l'avaluació objectiva dels Fonaments Físics en les titulacions d'Arquitectura

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/9585
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: L'aprenentatge autònom: un complement per a l'avaluació objectiva dels Fonaments Físics en les titulacions d'Arquitectura
Autors: Rodes Roca, José Joaquín | Moreno Marín, Juan Carlos | Neipp, Cristian | Beléndez, Tarsicio | Méndez Alcaraz, David Israel | Durá Domenech, Antonio | Vera Guarinos, Jenaro | Beléndez, Augusto
Grups d'investigació o GITE: Holografía y Procesado Óptico | Astronomía y Astrofísica | Acústica Aplicada | Interacción de Partículas Cargadas con la Materia | GITE - Física, Óptica y Telecomunicaciones
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Física, Ingeniería de Sistemas y Teoría de la Señal
Paraules clau: Resolució de problemes | Treball no presencial | Campus virtual
Àrees de coneixement: Física Aplicada | Didáctica de las Ciencias Experimentales
Data de creació: 2006
Data de publicació: 5-de juny-2006
Editor: Universidad de Alicante
Citació bibliogràfica: RODES ROCA, José Joaquín, et al. "L'aprenentatge autònom: un complement per a l'avaluació objectiva dels Fonaments Físics en les titulacions d'Arquitectura". En: IV Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria : Alicante, 5-6 de Junio de 2006 [Recurso electrónico] / M. Iglesias Martínez, C. Lapeña Pérez, F. Pastor Verdú (eds.). Alicante : Universidad de Alicante, 2006. ISBN 84-690-931-1, pp. 2B5/1-8
Resum: El canvi de model educatiu que implica la integració del sistema universitari espanyol en l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) implica centrar la docència en l’aprenentatge de l’alumnat. Per tant, com que una part important en aquest aprenentatge és el treball i l’esforç de l’alumnat, hem desenvolupat metodologies actives per afavorir-lo. En aquest treball presentem unes quantes accions amb l'objectiu de fer un seguiment del treball autònom del nostre alumnat i la repercussió que té en l’avaluació final de les nostres assignatures. La novetat es troba en l’obligació de dur a terme tutories presencials en què es revisa el treball fet, resolució de dubtes, plantejament de preguntes generals i la seua valoració qualitativa. El campus virtual de la Universitat d’Alacant (CVUA) també serà un instrument clau per a aconseguir que el treball autònom puga fer-se de forma flexible i amb els materials necesaris de suport. Cal destacar que la participació en les activitats és voluntària per a tot l’alumnat.
URI: http://hdl.handle.net/10045/9585
ISBN: 84-690-931-1
Idioma: cat
Tipus: info:eu-repo/semantics/bookPart
Revisió científica: si
Apareix a la col·lecció: INV - GHPO - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
GITE - FOT - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
Docència - Xarxes ICE - Comunicacions a Congressos, Conferències, etc.
INV - Acústica Aplicada - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - Astronomía y Astrofísica - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - IPCM - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
GITE - FIDEUA - Contribuciones a Congresos
INV - Acústica Aplicada - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailIV Jornadas redes 2B5_2006.pdf901,23 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.