Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 10, n. 2 (2019)

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/93551
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: Revista Mediterránea de Comunicación. Vol. 10, n. 2 (2019)
Authors: Revista Mediterránea de Comunicación
Keywords: Comunicación
Knowledge Area: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Issue Date: 2019
Publisher: Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES)
Citation: Revista Mediterránea de Comunicación. 2019, 10(2): 296 p.
URI: http://hdl.handle.net/10045/93551
ISSN: 1989-872X
Language: spa
Type: info:eu-repo/semantics/other
Rights: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0
Peer Review: si
Publisher version: http://mediterranea-comunicacion.org/
Appears in Collections:Revista Mediterránea de Comunicación - 2019, Vol. 10, N. 2

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailReMedCom_10_02.pdf21,97 MBAdobe PDFOpen Preview


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons