INV - IncluTIC - Artículos de Revistas

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed 1.0 RSS Feed 2.0 RSS Feed 2.0
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 60
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessPerandones_etal_2013_DEDiCA.pdf.jpg1-Mar-2013¡Sonría, maestro! Aprendizaje sentido. Con humor la letra entra mejorPerandones González, Teresa María; Lledó Carreres, Asunción; Herrera Torres, Lucía
Restricted accessLorenzo_etal_2022_JEnablingTech_final.pdf.jpg6-Jun-2022The application of augmented reality in the learning of autistic students: a systematic and thematic review in 1996–2020Lorenzo, Gonzalo; Gilabert-Cerdá, Alba; Lorenzo-Lledó, Alejandro, et al
Open accessLorenzo-Lledo_etal_2022_RIE.pdf.jpg1-Jul-2022Tendencias globales en el uso de la realidad aumentada en la educación: estructura intelectual, social y conceptualLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción
Open accessLorenzo-Lledo_2022_RED.pdf.jpg30-Jan-2022Análisis de la producción científica en el uso de la realidad virtual en la educación a partir de la estructura conceptual, social e intelectualLorenzo, Gonzalo
Restricted accessLorenzo_etal_2022_TechKnowLearn_final.pdf.jpg15-Jan-2022Analysis of Trends in the Application of Augmented Reality in Students with ASD: InTellectual, Social and Conceptual Structure of Scientific Production Through WOS and ScopusLorenzo, Gonzalo; Gilabert-Cerdá, Alba; Lledó Carreres, Asunción, et al
Open accessLorenzo-Lledo_etal_2022_EducSci.pdf.jpg8-Jan-2022Outside Training of Spanish University Students of Education for the Didactic Application of Cinema: Formal, Non-Formal, and Informal PerspectivesLorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción; Lorenzo, Gonzalo, et al
Restricted accessLledo_etal_2022_EducInfTechnol_final.pdf.jpg5-Jan-2022The use of augmented reality to improve the development of activities of daily living in students with ASDLorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción; Gilabert-Cerdá, Alba, et al
Open accessLorenzo-Lledo_etal_2021_EurJInvestigHealthPsycholEduc.pdf.jpg22-Oct-2021The Pedagogical Model of Hybrid Teaching: Difficulties of University Students in the Context of COVID-19Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción; Gilabert-Cerdá, Alba, et al
Restricted accessLorenzo_etal_2022_JComputEduc_final.pdf.jpg8-Sep-2021Global trends in the application of virtual reality for people with autism spectrum disorders: conceptual, intellectual and the social structure of scientific productionLorenzo, Gonzalo; Newbutt, Nigel; Lorenzo-Lledó, Alejandro
Open accessLorenzo-Lledo_etal_2021_RevGenInfDoc.pdf.jpg27-Jun-2021El uso de las competencias docentes durante el periodo 1990-2019 desde el punto de vista de un metaanálisis bibliométricoLorenzo, Gonzalo; Orellana-Lepe, Gladys Andrea; Lledó Carreres, Asunción
Restricted accessLorenzo-Lledo_etal_2020_IntJDisabilityDevelopEdu_final.pdf.jpg22-Nov-2020The Use of Augmented Reality in People with ASD: A ReviewLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al
Open accessFernandez_Lorenzo_2021_Aloma.pdf.jpg14-May-2021Dibujo virtual como intervención previa educativa en el trastorno del espectro autista: un estudio de casoFernández-Herrero, Jorge; Lorenzo, Gonzalo
Restricted accessLorenzo_etal_2021_EducInfTechnol_final.pdf.jpg20-Feb-2021Action protocol for the use of robotics in students with Autism Spectrum Disoders: A systematic-reviewLorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción; Pérez-Vázquez, Elena, et al
Open accessLorenzo-Lledo_etal_2021_JOTSE.pdf.jpg2021Academic training in Spanish universities for the didactic use of cinema in pre-school and primary educationLorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción; Lorenzo, Gonzalo, et al
Open accessGilabert_Lorenzo_2021_RIDU.pdf.jpg2021Análisis de aplicaciones de Realidad Aumentada para la práctica de futuros docentes con alumnado que presenta Trastorno del Espectro AutistaGilabert-Cerdá, Alba; Lorenzo-Lledó, Alejandro
Open accessPerez-Vazquez_etal_2019_INFADRevPsicol.pdf.jpg2019El uso del robot Bee-Bot como herramienta de aprendizaje de emociones en la enseñanza del alumnado con Trastorno del Espectro AutistaPérez-Vázquez, Elena; Lorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción, et al
Open accessGilabert-Cerda_etal_2019_INFADRevPsicol.pdf.jpg2019La Realidad Aumentada en la intervención del alumnado con Trastorno del Espectro Autista a través de la producción científicaGilabert-Cerdá, Alba; Pérez-Vázquez, Elena; Lorenzo-Lledó, Alejandro, et al
Open accessFernandez_Lorenzo_2019_JIDDT.pdf.jpg11-May-2019Transition to College for Students with Autism Spectrum Disorder: Needs and Facilitation Strategies. Is Virtual Reality a Useful Tool in the Transition Process?Fernández-Herrero, Jorge; Lorenzo, Gonzalo
Open accessLorenzo-Lledo_2020_FutureInternet.pdf.jpg3-Sep-2020Design and Validation of a Questionnaire to Measure Future Spanish Teachers’ Perceptions of Cinema in Pre-School and Primary Education: Towards Active and Technological LearningLorenzo-Lledó, Alejandro
Restricted accessLorenzo_etal_2020_JEnablingTech_final.pdf.jpg25-May-2020Application of virtual reality in people with ASD from 1996 to 2019Lorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 60