La mediación escolar, una forma de enfocar la violencia en las escuelas

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10045/5674
Información del item - Informació de l'item - Item information
Title: La mediación escolar, una forma de enfocar la violencia en las escuelas
Authors: García-Longoria Serrano, María Paz
Keywords: Violencia | Escuelas | Mediación escolar | Intervención social
Issue Date: 2002
Publisher: Universidad de Alicante. Escuela Universitaria de Trabajo Social
Citation: GARCÍA-LONGORIA SERRANO, María Paz. “La mediación escolar, una forma de enfocar la violencia en las escuelas”. Alternativas. Cuadernos de Trabajo Social. N. 10 (2002). ISSN 1133-0473, pp. 319-327
URI: http://hdl.handle.net/10045/5674 | http://dx.doi.org/10.14198/ALTERN2002.10.23
ISSN: 1133-0473
DOI: 10.14198/ALTERN2002.10.23
Language: spa
Type: info:eu-repo/semantics/article
Appears in Collections:Revistas - Alternativas. Cuadernos de Trabajo Social - 2002, N. 10

Files in This Item:
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ThumbnailALT_10_23.pdf1,44 MBAdobe PDFOpen Preview


Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.