|
Dossier: L’ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes
Índex
L’ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes — Esteve Guillén, Anna; Francés Díez, Maria Àngels
Reflexions al voltant del fòrum de debat «Literatura i identitats: personals i col·lectives» — Amorós i Pinos, Dèlia; Escribano Hellín, Josep-Enric
Com fer lectors de poesia en secundària — Ballester Marco, Anna
Com Sona l’ESO: un exemple del tractament de la llengua i la literatura des de l’àrea de música dins del concepte d’ensenyament integral — Cano Server, Francesca
Noves (i velles) didàctiques per a ensenyar llengua i literatura amb les TIC — Durán Rivas, Carme
Viatjant i llegint: un projecte de promoció de la lectura — Gisbert i Muñoz, Francesc
Ensenyar i aprendre literatura en contextos digitals: reptes i necessitats didàctiques — Hernández i Ortega, Josep
Tractament integrat de la llengua i la literatura en una zona castellanoparlant — López i Gisbert, Bernat; Medina Martínez, Rafael
La literatura: una aproximació a Jaume I a través dels projectes — Peñarroya i Ferrer, Carla; Figuerola i Prats, Paula
Una eina per a l’escriptura extensiva i l’argumentació: el diari de lectura — Oviedo Seguer, Jordi
Propostes d’aula per a un enfocament motivador de la literatura — Valls Pérez, M. Rosa
Miscel·lània
Papers actancials i papers temàtics en la novel·la negra de Manuel de Pedrolo — Arnandis i Puig, Teresa
La literatura infantil i juvenil de Jaume Cabré — Camps Arbós, Josep
Joan Valls: papers de música i de músics —sense pentagrames— inèdits i semiinèdits — Ferrando Morales, Àngel Lluís
La humanització del monstre: Albert Sánchez Piñol vs. H. P. Lovecraft — Martínez Pérez, Maria
Transfer in third language phonology: Does L3 typological proximity play a role? — Mayans, Dámaris |